Tutmayın Beni, Ekranı Öpeceğim!

Efenim, Selena denilen sarı hatun kişisi ekranlara geri dönüyormuş...
Kötülerle savaşacakmış...

Nasıl mutlu oldum, nasıl huzura erdim anlatamam. 'Yaşasın Selena geliyor!' diye mahalleyi birbirine katasım var.

Şaka bir yana, en kıl olduğum 3 dizide zirveyi bu yellowz ve Yaprak Dökümü paylaşıyor. Normalde nerede Hokus Pokus, orada Geveze... Severim böyle Hobbit, Harry, yüzük, efendi, Voldemort falan fıstık lebebi ama şu Selena ile yıldızım barışmadı...

İzlerken kendimi salak gibi hissetmeme neden olan yegane dizi(egom da böyle yüksektir :))). Şu baş saflar, pardon kızlar ortancası hariç tipsiz... Biri fare suratlı(saçın kim yapıyorsa artık, tamamen onun suçu, normal bir saçla normal görüneceğine itimadım tam) biri de silikon dudaklı(burada da kabahati makyözde buluyorum). Kıvılcım mıydı, ir kıvırcık kız var ya, onun saçını da en küçük kızın saçını yapan arkadaş yapıyor bence, çünkü ben de saçımı tel tel ayırsam öyle olur. Ama ben ne yapıyorum, seviyorum okşuyorum onu, kabartmıyorum!

Bir de az önce fark ettim, Annem dizisinin de sadece jenerik müziğini seviyorum...
Çok uykum var, saçmaladığımın farkındayım ve sabah kalktığımda büyük ihtimalle bu postu hatırlamayacağım...

5 yorum:

sizofren peri dedi ki...

cidden yaa ne salak bir dizidir o öyle. kızıl saçlı gence gıcık oluyorum

ciyad dedi ki...

o salak dizide kıvırcık diye bi hatun var bizim mahallede oturuyo dizidekinden daha mal :)
ben izlemedim arkadşalar anlatıyor :d

Geveze dedi ki...

peri; o dizide görene kadar ben zuhal topal'ı seviyordum... gördüğüm gün zuhal topal benim için bitmiştir, daha da izlemem... hatta o dizinin sponsorunun logosunu gördüğüm yerde topuk...

cihad; izleme bence zaten :)) valla vakit kaybı, az uyuyarak kazandığın vakitleri heba etme derim :)) zaten karar verdim ben, gidip zottirik bir ajansa yazılıyorum... memleket hanzo dolu ya, diziler mecburen onları oynatıyor... bir defa beyaz ekrana çıkayım, yıldızımın parlayacağını biliyorum... buraya yazıyorum :)) (ükelayım... fark ettim şimdi :)))

ciyad dedi ki...

Sen zengin olda.. kitap al bana :D

bana kitap al bana kitap al
sütü seven kamyoncu bana kitap al

Geveze dedi ki...

tamam, alayım :))
hele bi yıldız olayım :)) bi kamyon dolusu, öyle korsan da değil hani, gerçek, orijinal kipat yollayayım sana :)) yaşasın zenginliiik :))