Ay Neler Oluyor?

Dear okuyucum, yusuf yusuf olmaktayım, tırsmaktayım, korkudan öldüm bittim; vallaha dıhandım!

Blogger benim bebeğimi, blogumu spam sanmış... (bak hâlâ ellerim titriyor!) Kayıtlarımı filan birkaç günlüğüne durduracakmış... Eğer 20 gün içinde itiraz etmezsem blogumu silecekmiş... Az önce iki tıkla hemen bir iki kaydı sildim, niye sildim bilmiyorum ama sildim... Yorumlarına bakmadım, onlara yorum yapan varsa (sanırım birinde bir yorum vardı... sildim mi acep onu?) çok çok özür diliyorum, affedin beni...

Hemen de itiraz ettim, ama çok korkuyorum, çok... Ölecek miyim doktor?
Google amca, benim blogum spam değil! Değil, gerçekten değil! Bir ayıp ettiysem sana affet ama blogumu alma elimden... Yövrim o benim... :'(

Bu kaydı da deneme amaçlı yazıyorum... Tırsıyorum.. Bloguma bişey olmaz değil mi?

3 yorum:

Merve dedi ki...

dün banada aynısı oldu,kilitlediler bloğumu,bir arkadaşımında sitesini tamamen kapattılar..neyse ki benimkinin kilidini bugün kaldırdılar..blogta biri herkesten şikayet olmakta anlam veremıorum :/

ciyad dedi ki...

Merak etme sen bişey olursa ben dahil tüm izleyicilerine haber et .. bi telefonla bi kamyon adam yığarım googleın binasının önüne.. kan dökeriz gerekirse biliyosun korkma bi sikim olmaz

Geveze dedi ki...

merve; ben de bir anlam veremedim... ne amaçla yapılıyor ah bilsem...

cihad; desteğin için sağ ol... kan dökmeyelim ama ya, ketçap filan, panik olsalar yeter :))