Bi Çirkin Uğruna...

Efenim, bizim hâlâ adam gibi bir uydu alıcımız, DigiTürk'ümüz neyim yok... Öyle kötü de göstermez tivimiz ama, Loca'ydı, Nickelodeon'du, (Ama, ama, ama Süngerbob için... Bi de şey... Avatar var... Cat-dog da var... Foster'ın Hayali Dostlar Mekânı var... Yoğsam ben büyüdüm, hiç çizgi film izler miyim? :P) Discovery'ydi, CNBC-e'ydi bulamazsınız... Zaten biz de (anne hatun ve ben) dizi içine düşen tipler değiliz, geri kalanımız da o an ne varsa onu izlemekle yetinir.

Tamam, tamam; hiç inandırıcı olmadı...

Ben bile inanmadım kendime...


Ama dear okuyucu, annem cidden dizi izlemez ki... Bana gelince...

Şimciiik...

Dr. House,

Ugly Betty,

Chuck,

The Office,

Battlestar Galactica,

Gossip Girl,

Pushing Daisies,

Heroes,

How I Met Your Mother,

CSI:NY

Prison Break,

Ghost Whisperer,

Avrupa Yakası,
Anında Görüntü Show,

BKM Mutfak'tan oluşan minicik bir dizi/program kartelam var... (15 olmuş mu bea... Her geçen gün artıyor... 2 ile başladı bu günlere geldik...) Şimi diyeceksiniz ki,

"Sayın Geveze,
Bu sene SBS'ye girmeyecek misin?
Bunların hepsini izleyip bloga, tenise, basketbola, dershaneye, ödeve, okula, kitaba, teste nasıl yetişiyorsun?
Bunlar hiç mi çakışmıyor?
Gözlerin neden pörtlemekten uzak, o kadar normal? bla bla bla..."

Cevap geliyor...

Geliyor, geldi: Hepsine yetişiyorum, çünkü birçoğunda hemen hemen birkaç bölüm geriden (bazılarında bir sezonu buluyor) ve VCD-DVD (o an ne varsa :P) o da olmadı internet adlı kaynaktan takip ediyorum... Hatta Prison Break izlemeye bu Kurban Bayramı'nda başladım. (bir insan bir gecede 5 bölüm izleyebilir mi? hayır diyorsanız ben insan değilim...)

Ama, Ugly Betty var ki, bir bölümünü kaçırmamış insanım... Ne Aşk-ı Memnu izledim, ne Yaprak Dökümü, ne Binbir Gece, oturdum Ugly Betty'mi takipledim!

Fekat patlayasıca TNT bu akşam sinyal vermeyi unuttu! Ve ben, Ugly Betty'nin o bayıldığım jeneriğini (ki daha önce de söylediğim gibi jenerik izleme merakım vardır!) aaartıı, ilk 19 dakika 53 saniyesini kaçırdım...

Annem tutmasa DigiTürk'ü olan bir kahvehaneye dalıp TNT arayacaktım...(onlar da kollarını açıp beni bekliyorlar ya okeye dördüncü diye...)

Saat 7.50'de karnım ağrımaya başladı zaten 'TNT' diye... Üst komşuya gittim, karşı komşuya gittim yan komşuya gittim, interneti deştim derken depresyona girdim... Sonra 19.53. dakikada TNT lütfedip geri geldi.

Bencağız da bi Ugly uğruna şekilden şekle girdim... Ne şehittir ne gazi muhabbeti oldu anlayacağınız....

2 yorum:

MoonSun dedi ki...

Alemsin sen Gevezecim :)) Helal olsun denir yaa iste ondan :))

Chatty Cat dedi ki...

ay mahcup oldum şimdi :))
teşekkür ederim ;))
xo xo