Ve Hüsran!!

Yemedi, dear okur. Annem buz ve tebeşir tozu numarasını yemedi... Ben zavallı o kadar buz ve tebeşir tozu yediğimle kaldım. Üstelik boğazımda da berbat bir ağrı var, tebeşir tozunun paslı tadı da damağımda. Hem kel hem fodul muhabbeti.

Okul da berbat geçti. Beden eğitiminde hentbol oynadık, ki ben çok saçma buluyorum... İçinde kale olan klasik mahalle basketbol sahasında plastik toplarıyla basketbol oynayan grupla futbol oynayan grup bibirine karışmış, böyle cins bir şey çıkmış ortaya. Neymş, çizgiyi geçince atılan basketler ouucchh, goldü, sayılmıyormuş. Pöh! Sonra, o top zıplamıyor ki!

Fen dersi güzeldi ama, hoca derse gelmediği için...

Türkçe, idare eder...

Kitap okumayla İngilizce'yi ve yazılıyı saymıyorum... (PURRFECT!)

Ama rehberlik, ama rehberlik! Murat hoca (KGB, CIA, FBI, MIT, Interpol ıvır zıvır ajanı... Beni takip ediyor!) iğğğrenç bir yer değişikliği yaptı. Dilimde tüy bitti, 'Nolamaz, nolabilemez!' demekten...

Şimdi ben o kadar üç kâğıdı boşuna yaptım, yukarıdan torpil lazım bana!
Annem de yok yanımda, İzmir'e gitti. Anneannem de benim kitaplardan almış bir tane (Aşk/Elif Şafak :O) hevesle okuyor. Ben sıkıldıydım, patladıydım, yok! Bir elinde ıhlamur bir elinde kitap, kim ki Geveze-ül bitap! Pöööh Gülsüm Sultan, pöööh! Unutmam bunu, unutma!

2 yorum:

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

tebeşir yutmak ha,:P ben de lisedeyken yapmak istemisim ama annemin ne cin oldugunu bildigimden, hic cesaret edememistim. demek ki denesem de bosuna olacakmis:)

Geveze dedi ki...

işe yarıyor, ateş filan yapıyor ama okuldan kaytartacak kadar değil :(( bir de benim normal vücut ısım yüksekmiş, annem öyle diyor.. :(( keşke tübitak okuldan kaytartacak buluşlar yapanlara fon filan açsa :)) böylece piyasa değerlenir, iş kalitesi artar :P