Biri Gelsin...

Biri gelsin, bana öyküler, methiyeler yazdırsın,,
Biri gelsin, bana aksiyon yaşatsın, nefesimi kessin,,
Biri gelsin, modelim olsun, portresini çizeyim,,
Biri gelsin, bana bir dolu iş versin, yazıp çizeyim,,
Biri gelsin, elime bir senaryo taslağı tutuştursun, 'Al bunu, yaz, derle topla, filmini çek...' desin,,
Biri gelsin, elinde Nikon D80'im olsun,,
Biri gelsin, beni yanına alıp hiç bilmediğim, görmediğim bir yere götürsün,,
Biri gelsin, gölgem olsun,,
Biri gelsin, beni yaka paça Hollywood'a veya Broadway'e fırlatsın,,
Biri gelsin, kafama silah dayayıp zorla bir iş yaptırsın, adrenalin salgılayayım,,
Biri gelsin, bu sene öğrenmem gereken her şeyi beynime doluştursun,,
Biri gelsin, yanında R, D, W, G, R2 olsun,,
Biri gelsin, macera olsun,,
Biri gelsin, Arjantinli olsun,,
Biri gelsin, beni hem ağlatsın, hem güldürsün,,
Biri gelsin, cebinde Volvo C30 anahtarı olsun,,
Biri gelsin, kalbi mavi olsun,,
Biri gelsin, sanatı yeşil olsun,,
Biri gelsin, rengi kırmızı olsun,,
Biri gelsin, beni sevsin,,
Biri gelsin, sımsıkı sarılsın ve hiç bırakmasın,,
Biri gelsin, ihtişamla gelsin... Narin elleriyle hayatımı değiştirsin, bana desteksiz adımlar atmayı öğretsin, ömrümün geri kalanına yetecek kadar sevgi ve şefkatle doldursun bedenimi, kokunu üzerimde bıraksın ve su misali akıp gitsin, iz bırakmadan, hafif bir nemle...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

öyle istiyorum ki bunları tam şu anda..

Geveze dedi ki...

ah ah, hangimiz ne zaman istemiyoruz ki..