Kaçan Kovalanır Mı?

Kaçan kovalanır...
Mı? Öyle mi gerçekten?
Belki... Ama eğer işin içinde BEN varsam, genellemeleri rafa kaldıralım! Seviyorum kerataları ama manyetik alanımız ters...

Sadede gelirsek... İflah olmaz bir salağım!
Kankamın kankasının bana bakarken dibi düşmekte... 'Chatty, bebeeeem, bi istein var mıydı?' gibi... Dedim ki(demez olaydım!),
"Kaçan kovalanırmış! Kaçmayayım, bıktırma politikası izleyeyim!"

Kaçmadım, insancığın imanı gevreyene kadar, 'Hamdım, piştim, yandım.' yolunu düz edene kadar msn'de konuştuk. Konuştuk, konuştuk... En iç bayıcı kız triplerini yaptım, en mide bulandırıcısoruları sordum(niye beeen?, nasıl beeen?, hala arkadaşıııaazz!!!, sence ben hakkında ne düşünüyoruuauum? vs. vs.). Ama hepsine inatla cevap verdi. Eee, kaçmadım da ne oldu? Her şey daha beter oldu. Konuşarak anlaşalım dedim, arkadaş çoktan 'O beni prenses, peri sanıyoo..' moduna bağlamış beni...

Bak, seni uyarıyorum dostum, kendine gel! Sırf senin yüzünden feminist olup çıkacağım. Eğer beni karşınıza alırsanız sizin için çok kötü olur erkek milleti, tersim pistir! (öyle midir Busebuse?)

Şimdi, tekrar soruyorum, kaçan kovalanır mı?
Bunu kim ortaya attı?
Niye böyle bir teze ihtiyaç duyuldu?
Gerçekse niye işe yaramadı, değilse niye bu kadar tartışılıyor?
Açıklayınız....

2 yorum:

khaos dedi ki...

İnanmıyorum ya..
Kalp kalbe karşıymış derler..

Senin yazını görmemiştim ama aynı zamanlarda aynı şeyi düşünüp yazmışız:))

bsekerci dedi ki...

tersin pistir tebi aa bnde fenciden eice alıştım tebiye