Slumdog Millionaire

Şu Geveze, hem kel hem fodul hesabı, hem sanat düşkünü hem de hasta bir vaziyette dün Slumdog Millionaire'i izlemeye gitti.

Hapşıra öksüre izledim, hatta ağladım bile! Söylemesi ayıp filmlerden çok çabuk etkilenen bir sulugözüm, polisiye filmlerde bile gözüm yaşarabilir, öyle bi gözyaşı boşaltabilitem var!

Olay şöyle gelişiyor:
Varoş mahallede yetişmiş Jamal, Who Wants to be a Millionaire yarışmasına katılır. Tüm soruları eksiksiz cevaplar, ta ki final sorusuna dek... Final sorusundan önca cevaplaması gereken bir soru daha vardır...
Bir sokak çocuğu milyoner olmaya bir adım uzaktadır. Peki bunu nasıl başarır?
A. Hile B. Şans
C. Zeka D. Kader
Bu soruyla beraber çarpık bir hayat hikâyesi gözler önüne serilecektir...
Kurgu muhteşem; aşk, para, hırs, ihanet, kovalamaca, Hindistan, varoşluk kavramı öyküye çok güzel empoze edilmiş. Müzikler ve görüntü kalitesine hayran kaldım, filmin sonundaki dans bölümünü izlemeden çıkmayın!
Kolay beğenmeyen biri de olsam, şimdiye kadarki en yüksek notumu veriyorum: 9.5/10
Sonunda bir sürpriz olsa muhteşem olurdu...

Hiç yorum yok: