Tatil, Tatil, Beni Duyuyor Musun?

Yazarın tavsiyesi: Aşağıdaki şarkıyı açarak okursanız daha manalı olur. (Demek istiyor ki, yazı beş para etmez, müziği açın da beni kurtarın!)

Uzunca bir zaman kendimde pazartesi sendromu olduğunu sandım. Ama sorun pazartesilerde değilmiş, bendeymiş! Evet, bendeymiş. Ben, Üstad-ı Geveze (tevazu-tevazu-tevazu.. ne ki o?) su götürmez bir tembelmişim! Tem-bel!!!

Pazartesilerden de bu sebepten dolayı nefret edermişim. Mantıklı, doğrudur...
Peki, gelelim neticeyeeee...
Yarın, pazartesi... Okul, 8.30da... Ödevler, hâlâ çantada... Saat, 10! Ben, tembel... Okul, 8 ders... Çalışma sürem, birkaç aydır aralıksız... Sonuç: TATİLe ihtiyacım var.

Kumlu kumsalllı olması şart değil, evde geçirilen 5 işgünü+bir iki DVD+bir iki roman+internet+brunch+sınırsız portakal suyu yeter. Amaaaaa.....

Bissürü param olsaydı, okula gitmez, özel öğretmenlerden ders alır, canım sıkılınca Londra'ya yağmurda ıslanmaya, Paris'e aşık olmaya, İtalya'ya tıkınmaya, Marsilya'ya bronzlaşmaya, Kanada'ya ten rengimi açtırmaya, Hollywood'a kapris yapmaya, Broadway'e eğlenmeye, Milano'ya paramı çarçur etmeye, Amerika'ya teknoloji manyağı olmaya, Rusya'ya paten yapmaya giderdim. Canım ne zaman isterse tatil yapardım. Türkiye'ye de uyumaya filan gelirdim, ilkokul diplomamı Yeni Zelanda'dan, lise diplomamı Amerika'dan, üniversite diplomamı İngiltere'den, yüksek lisans ve doktoramı da Fransa'dan alırdım. Küçük burjuva olurdum... Ve galiba, çok çekilmez, silikonlu şımarık olurdum... Şimdikinden de çekilmez :P Allah korusun di mi, bu halime zor dayanıyorsunuz!

Şu anda annemden gizli buz yiyorum. Tebeşir bulursam suyla karıştıracağım. İkisi birarada bir günlük tatili garantiler. Anneniz doktorsa eğer, kolay kolay keklenmiyor. Bu kombinasyonu daha önce de denedim, ama şu anda zaten grip olduğum için daha çok işe yarar diye düşünüyorum...

Eğer bu yazıyı +13 olmayan bir çocuk okuyorsa; sayın okuyucum, SBSye girecek yaşa ve o yaşın ikinci dönemine gelmeden hile hurda yapılmaz.
Eğer bu yazıyı bir öğretmenim okuyorsa; hocam, maksat muhabbet, gerçekten öyle bir şey yapmam ben! (Anne, teknik olarak yalan söylemiyorum, yazıyorum. Yalan da değil hani, bastırılmış gerçekler!)
Eğer bu yazıyı ben okuyorsam; kolay gelsin, umarım planın (planım{ız}) tutar...
Eğer bu yazıyı yukarıdaki gruba dahil olmayan muhteşem okuyuculardan biri okuyorsa; bu cümle hariç 'Eğer' ile başlayan cümleleri dikkate almayın...



Yazının anlam ve önemine uygun şarkımız, bana fena halde Beach Party çağrışımı yapan şarkı, Gwen Stefani / Rich Girl... (Bu şarkının belli bölümlerinde kendimi buluyorum :P)

Hiç yorum yok: