Free Hayalperest

Bu aralar pek bi free'yim ki sormayın! Sürekli tek başıma takılıyorum, her grup çalışmasını elimin tersiyle itiyorum, aslında sosyal bir insanım, ama bu aralar biraz stresliyim.

Şöyle ki, bir hikâye yarışmasından haber beklememe rağmen hayalgücümün dizginlerini kaybettim. Sürekli yeni fikriyeler zihnime hücum ediyor. Bazıları saçma olsa da çoğu epey ilginç. Hepsini tek tek not alıyorum, yazmak-çizmek için :)) Eğer aranızda ilham perisine ihtiyacı olan varsa ödünç veya temelli verebilirim, söylemeniz yeter ;))

4 yorum:

Uykucu dedi ki...

bu aralar ben de bir hikaye yazma merakı başladı ama düzgün bir konu bulamadım.

eğer 2009'daki ilham perin hala yanındaysa ödünç alabilir miyim? :))

Geveze dedi ki...

olur tabii, bu aralar metafizik konularına sardım. astral seyahat mesela, çok enteresan bişey. üzerine bişeyler yazmak istiyorum ama hâlâ deli gibi makale okumakla zaman yitiriyorum.

değişik bişey metafizik. yani zamanda yolculuk filan. düşünsene 1700 sonlarına filan gittiğini, ohş. cadı yakma törenleri, vampir hikâyeleri, gotik gotik komik komik şeyler :))

yani bu aralar ilhamlarım bunlar, beğendiysen al senin olsun :))

Uykucu dedi ki...

ben de geçen gün astral seyehatle ilgili bir yazı okumuştum, ilginç gerçekten. o zaman aldım gitti :P

Geveze dedi ki...

al bakalım, yazacaklarını merakla bekliyorum. bu arada yorumunu da yıllaaaaar sonra yayınlayabildim, sınavların gözü çıksın :))

öpüyorum çok xo xo