İsteyerek Düşünmek

Kıpır kıpırım bu aralar... Yine kanım evrimle değişime dönüştü. Canım sürekli hareket etmek, birşeylere imza atmak istiyor. Mütemadiyen hayalgücümle yaşamak istiyorum. Gezip tozmak, yeni yerlerde yeni kültürler yudumlamak istiyorum.

Bir elimde bavulum, bir elimde pasaportum, cebimde çek defterimle masum bir seyyah olmak istiyorum. Ülke ülke gezmek, kâh trene binmek, kâh gemiyle, uçakla seyahat etmek, bir banliyödeki çocuğun tebessümüyle Nil kıyısındaki çiftçinin alın terini çerçeveletmek istiyorum.

İnsan olduğumun farkına varmak, ot formundan uzaklaşmak, sevmek sevilmek, öğrenmek, keşfetmek, kıpırdamak istiyorum...

Biliyorum, bu ülkede, hatta bu dünyada, çok şey istiyorum... Düşünüyorum, her zamanki gibi... Belki de bu dünya başka bir gezegenin cehennemidir...

2 yorum:

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

ben de, ben de istiyorum, beni de götüüür:)

Geveze dedi ki...

hemen hazırla valizini canım, ilk uçak nereye gidiyorsa vın... xo xo ;))