Ben Bir Kaçağım

Bu gün okulda etüt vardı. Ama ben kalmadım, maçımız vardı, ona gitmeyi umut ettiydiydim :)) Ama yarım domatese benzeyen bir burun ve şalgam gibi gözlerle oynamak biraz zor geldiğinden etütten yırttığımla kaldım. Bir şey daha hatırladım sonra, dershane rehberlikçimle programımım vardı, salla gitsin!

Tenis antremanım da var, haydaaa, hepsi aynı gün! Boşver, zaten hastayım... Ya, Rüştü amca da diş etlerimdeki çekilmeye bakacaktı müsaitsem... Ama çok yoğunum, boşver!

Az önce annem de bir aile arkadaşımızın evine gitti, geçen hafta beni 'mutlaka gelmem' için emek emek çağırana...

Dedim ya, ben bir kaçağım... Kaçağım ama, bu kaçaklık da bir işe yaramadı; okuldan geldiğim gibi duruyorum, bir tek formamı çıkardım, yatıyorum, nefes alıp verme gibi bir faaliyetle meşgulüm... Galiba tembel bir kaçağım ben. Ama aramızda kalsın, annem, kaçaklıklarımı aile dostumuzla sınırlı sanıyor :)) Boşverin, fazla bilgi, fazla sorumluluk :O





Not: Şimdi fark ettim, müzikle yazı kel alaka... Neyse, bu arada müzüğümüz, Nelly Furtado/Say It Right

Hiç yorum yok: