Serseri mi?

Anneannem diyor ki, ben serseri bir çocukmuşum...

Eğer,
Okuldan gelirken üstünü başını toplantıya gidermişcesine düzeltmemek, ceketinin önünü kapatmamak,
Birisi laf soktuğunda cevabını terbiyeli bir biçimde vermek,
Haksız yere notun kırıldığında böyle bir şeyin neden yapılamayacağını öğretmenlere ifade etmek,
Sorulan soruya doğru cevabı vermek,
Can sıkıntısından çatıya çıkıp kitap okumak,
Yazın çadırda uyumak,
Oda toplama olayını planlamaya almak,
Sorumluluklarını içten içe yerine getirmek,
Bilgisayarı ondan daha çok sevdiğini rehberlikçine söylemek,
Hayatın A, B, C, D şıklarından ibaret olmadığını dershanedeki öğretmenlere söylemek,
'Yürüyen Billboard' muamelesine karşı gelmek,
Haksızlığı konuşarak gideremediğinde susmak yerine soğuk savaş veya isyan başlatmak,
Sıkıntıdan oje sürüp silmek,
'Mağazada aklım kalacağına param kalsın.' felsefesini benimsemek ve benimsetmek,
Yeni nesillere 'Uslu çocuk ve Saf çocuk' konulu konferans vermek,
Su tabancasıyla kuzenleri ıslatmak,
Her kediyi, köpeği sevmek serserilikse,
KABUL, SERSERİYİM!

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Bunlar tatlı serserilikler.Değişme ,kim ne derse desin.

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

heheh, annem de bana böyle şeyler söylediğinde ben ona" napiim sanatçı kişiliğim sizin gibi olmamı engelliyor"diye cevap veriyorum. o da bana "başlarım sanatına da, sana da, anormalligine kılıf bulmaya uğraşacağına azıcık derlen toparlan" diyor. sanırım artık çok geç hihihihi:D

Geveze dedi ki...

dün bugün, sanırım ben de içten içe bunu düşünüyorum ;))

F. R. P, bu kadar olur, aynı bahaneyi ben de çok sık kullanırdım, ta ki, anneannem beni dumur edip, 'Da Vinci miydi neydi, o da sanatçı, hem de 2 saat uyuyormuş... olacaksan tam sanatçı ol!' diyene kadar... yeni nesil anneanneler de bir başka... :)) ama yeni bahanem belki senin de işine yarar: 'cici çocuk olmaktan daha önemli şeylere enerji harcıyorum, mesela global çocuk olmak gibi...' henüz globalin anlamını bilmiyor, öğrensin, yenisine ihtiyacım olacak :P

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

yok senin anneannenden korkulur, çok uyanık maşallah :)
hımmm anneanne nasıl alt edilir diye bi düşünelim ama, biz o yollardan geçerken muhtemelen o birakac tur atmis da yol kenarında cekirdek citliyordur.
sıkıştığında da "öyle entel dantel laflarla beni oyalama, geliyor terlik" diyen bir annem var, dua et "global" onu biraz oyalasın :P