Ama Nedeeen??!

Kendisini alıp okumamama rağmen Gonca Dergisi'nin hazırladığı hikâye yarışmasına katılıyorum arkadaşlar... Her şey Nikon D80 için, yan çizen Super Gardemum* yüzünden.. Söylemesi ayıp, ben Geveze şahsiyet, düz yazı yazamam, rezzalett tematik şiirler yazarım (3. sınıfa giden bücürükler bile benden güzel yazar :P) ama,, hikâye konusunda iddialıyım...

Uğraştım, didindim, Çocuk Gözüyle Dünya konulu hikâye yazdım... ("Hey Tanrım! Tam kompozisyon konusu, nasıl hikâye yazacağım kiyyy?!!") Tam sizinle paylaşmak için post yaptıydım, annem bağırdı içerden, 'O hikâyeyi blogunda yayınlama sakınn!!'
"Niye kiiiee?"
"Böyle yarışmalarda hikâyenin önceden yayınlanmaması şartı olur..."
"Hadi canım!"
"E sitesine bak..."
Her yanı öğüük resimlerle dolu site açılır ve bakılır, gerçekten varmış... :(((
"Var mıymııış?"
"aeflkjgıodtjvsmıdbpı..."
"Efendim?"
"Sükuut..."

Bu ne saçmalıktır bea... Katılan hikâyenin daha önce derece almamış, yarışmaya katılmamış olması şartını anlıyorum, biz uçlarda gezinen bi milletiz, aynı hikâyeyle defalarca ödül alabiliteye sahibiz, böylece yarışmanın düzenlenme amacı da (edebi yayınları arttırmak) havaya karışır. Ammaaa... Niye yayınlanmamış olsun ki? Niye ben sizinle hikâyemi paylaşmak için yarışmanın sonuçlanmasını bekleyeyim?

Sayın Dergi, Açıklayınız...

*Super Gardemum: Bir bisiklet yarışına katılmak isteyen ama yaşı yüzünden geri çevrilen, inat edip '0' numarayla katılan ve birinci olan, takma adı Super Gardepa {Grand=> Garde (büyük) Pa=> Papa (baba)} olan dededen uyarlama(çalıntı)dır..

2 yorum:

Uykucu dedi ki...

bu hikayeyi çok merak ettim. acaba bir gün yayınlayabilir misin? :)

Geveze dedi ki...

nereye koyduğumu bilmiyorum, bulmaya çalışırım :)) ama bulamazsam senin için bir hikâye yazıp yayınlarım, olur mu?