Utanmazlar!

Tomb Raider'ı bilmeyeniniz yoktur... Kendileri benim küçüklük idollerim arasında olup Tomb Raider deyince Angelina Jolie, Angelina Jolie deyince de Tomb Raider gelir aklıma, ötesi yoktur...

Peki, Angelina Jolie yaşlı mıdır? 'Hadi ordan!' dediğinizi duyuyorum, ve diyorum ki bunu bir de buradakilere anlatın... Eğer Megan Fox orada oynarsa asla ve asla izlemeyeceğim... İz-le-me-ye-ce-ğim! DVD koleksiyonuma da almayacağım bu filmi, ooh olsun!!!

Daha da Tomb Raider izlemem, bitmiştir benim için!!!

Ayrıca alın bakın, Megan Fox'un elleri güzel değil! Ama Angelina'nın her metrekaresi düzgün :P

3 yorum:

selin dedi ki...

Katılıyorum Geveze..!
Magan Fox kim ya ayrıyetten coook cirkin karı :D
Kurban Angelina'ya..
Hiçte yaşlanmıs değil, yaşa deil görünüşe bakacan ;))

Geveze dedi ki...

di mi ama MeLankoLia'cığım...
megan dediğin araba markasıdır, fox dediğin televizyon kanalıdır, kadının adı bile çakma... nerde o, nerde angelinaa...

selin dedi ki...

walla ha :))
Cakma hatun :D