Narsizmin Doruğunda Bir Site

Kuzoşum mail atmış, bu adrese tıklayıp oradaki boşluğa doğum tarihinizi yazın... Bir sürü ilginç bilgiyi göreceksiniz :))

Mesela ben;
Franz Schubert
Rauf Denktaş
Ronald Reagan
Jules Verne
Charles Darwin
Abraham Lincoln
Franklin Roosevelt
Wolfgang Amdeus Mozart
Ajda Pekkan
Chares Dickens
John Travolta
Emre Aydın ile burçdaş(?)mışım...

Doktor, bilim insanı, elçi, yazar, yayıncı,matbaacı, muhasebeci, çevirmen, din adamı(?), astronot, astrolog, denizci, tüccar, ithalatçı, her daldan sanatçı, yönetici veya organizatör olabilirmişim :)) Geniş bir skala, hangisini seçsem :))

Gök cismim Uranüs; değişiklik, ani başlangıçlar ve sonuçlar temsilcisi... E doğru valla :))

Kader sayım 9muş... Kaplumbağa imişim, şarkım da Sezen Aksu'dan 'Kaybolan Yıllar' :))

En büyük korkum yalnızlık ve sıradanlaşmakmış, yalnızlıktan korkmam ama sıradan olmak konusunda haklı :))

Doğduğum günde Hürriyetin manşeti: Azınlık krizi :))
Time manşeti: Magic :))

Dahabir sürü var am narsist ben artık dumalı değil mi :)) Hadi, sıra sizde, sizinkileri de merak ediyorum, yorum kısmında bekliyorum :)

8 yorum:

can dedi ki...

anlasılan sende kovasın..:D

Geveze dedi ki...

hiç çaktırmıyorum di mi :))

flyinglady dedi ki...

"Doğduğunuz yıl asgari ücret: 8.460.000 TL

Sen doğduğun gün Amerikan Doları 47.855,00 TL idi

Sen doğduğun gün Alman Markı 33.630,00 TL idi

Sen doğduğunda 200 gr ekmek 6.000 Lira idi"

Bu ne ya.:D En güzeli bu bence.:D
Ama sorarım, kim doğduğu gün Alman Markının kaç lira olduğunu bilmek ister ki? :D

Angelica dedi ki...

Çok eğlendim doğrusu :))

Hepsini paylaşasım geldi yazamadım buraya :))

Geveze dedi ki...

flying lady; orası doğru ama birinin oturup bunları arşivlemesi daha ilginç :))

angelica; aynenben de yazmak istedim hepsini de sizi sıkmayayım diye kırptım :))

mavi yesil kukuletalı cüce dedi ki...

ahaha çok eğlencelıymış bu ya kısaca yazayın ba ksevdiğim yerleri

Burç Uyumları
Koç, Aslan, Yay burçlarıyla uyumun çok iyi.

bu burçlardna biriysenız arayın benı boyayın beni

Cekici ve populersiniz.
Kolayca arkadaş edinebiliyorsunuz.
Kendinden emin tavırlarınızla grup icinde liderliğe yakışıyorsunuz.

lan valla benı anlatıyor bunlar

ve en cok benı analtan kısmı
Burcunuza göre tatil seçeneğin;
Yay burcunun seyahat etmeye karşı müthiş bir tutkusu vardır. Ne kadar uzak ve egzotik yerlere giderse o kadar çok heyecan duyar. Alaska'dan Kenya'ya tüm uzak ülkelere gitmek ister. Zıt burcu İkizler gibi kafaca zorlanmaya ve yeniliğe ihtiyacı vardır. Yolculuğa çıkmadan çok önce gideceği yerin kültürü ve tarihi hakkında bilgi toplar. Lisan konusunda oldukça yeteneklidir ve gideceği ülkenin insanları ile hiç olmazsa biraz sohbet edebilecek kadar o ülkenin dilini öğrenmek ister.
Atletik Yay burcu, tatil programını bol fiziksel aktivitelerle doldurmalıdır. Bol aktiviteli, spor faaliyetleri olan tatil köyleri Yay insanı için idealdir. Doğada yürüyüşler, tenis oynamak, yüzmek, koşmak, at binmek ve spor salonunda aerobik dersleri ile çok mutlu olacaktır.

lan valla sevdim bunu:))

absalom dedi ki...

"Sizin dunyanizin yoneticisi asktir.Aslinda kime asik oldugunuzun cok da onemi yoktur. Ve evrendeki goreviniz bu Felsefiyi ogretmektir. "

bu kısmı sevdim ben :)))

"Yay burcu kıskançlığı ile tanılan gevşekliği ile terkedilen bir burçtur. Sohbet odalarından çıkmazlar. Yay burcu erkeğinin zaafları "su_perisi,izmirli_güzel_kız20, " bu nicklere aşırı zaafları olduğu gibi sanal alemin don juanı olarak bilinir. "


hahhaha :)
su perisiyle izmirli güzel kıza çok güldüm :))


olumsuzlar da var tabi ama onları yazmıyorum :)
niye yazayım ki?

:)

Geveze dedi ki...

mavi yeşil kukuletalı cüce; valla birinin böyle seni tanıtan bişiler yazması insanın çok hoşuna gidiyor, di mi :))

absalom; don juan ha... vay anasını :)) çaktırma, ben de olumsuzları süzdüm, hişşşt... ;))