Anne Kız Sınavdayız!

Annemin etekleri tutuştu dear okuyucum...

Sınav telaşına girdi ki sorma... Ama SBS için değil, kendi bitirme sınavı için...

İşte, annemden inciler:
*Geveze, 8. sınıflar için sınav yarınmış, gazete öyle diyo...
-Anne ben 7yim!


*Geveze, sen karamel seversin diye dondurmayı antepfıstıklı aldım...
-asfkhşlg...


*Gevezecim, bak senin kitabın benim dolabımdan çıktı...
-Annecim sence ben 'Doktorun İletişim Elkitabı'nı okuyor olabilir miyim?


*Geveze, al patlamış mısır ye...
-Anne ben kendi tabağımı bitirdim...
*Olsun, bunu da ye...
-Yok, sağ ol, sen ye...
*Sen ye, sen ye; yakışıyor sana!


*Gevezecim, saçını aç istersen, ensen yanıyor...
-Açayım? Toplamayayım, öyle kabarır hem di mi?


*Geveze sen yemeği kur, ben sofrayı ısıtırım...
-Peki, ısıt sen sofrayı!


*Geveze, çayını bitirdiysen tabağını alayım!
-Bisküvimi bitirdim...


*Geveze, müziğin sesi çok geliyor, ne yaptın kumandayı?
-Annecim, bilgisayar... Kumanda... Çok çalışıyorsun sen, çok...


Zavallım çok çalışıyor... Gerçi ben de ondan hallice değilim hani, sabah eşofman altımı kafamdan geçirmeye çalıştığımı beş dakika cebelleştikten sonra fark ettim...

10 yorum:

öykü;) dedi ki...

bu tür sınavlarda anneler sanki kendileri giriyomuş gibi heyecen yapar:)

ciyad dedi ki...

hahahha eşofman altını kafadan giymek :D:D
ben tişörtün kollarına ayaklarımı sokmuştum bi keresinde :D

Anneye söyle çok heycna yapmasın.

sa dedi ki...

ooo seninki de benimki gibi şaşkınmış.
çok hoş bi yazı olmuş bizim de sınavlar var herkese kolay gelsin dielim o zaman.

Geveze dedi ki...

maça kızı; sorma valla, evimiz sirk gibi oldu :))

cihad; ben bu günü yarın sandım sabah uyku sersemliğiyle, annemi uyandırıyordum, geç kaldık diye... o derece sapıtmışım...

öcüböcüğü; teşekkür ederim, herkese çok çok çok çok kolay gelsin diyorum, ama geçen sene fulleyenlere kolay gelmesiiin :))

selin dedi ki...

Annene sole sınavda stres yapmasın Geveze'cim xD

Geveze dedi ki...

tamam MeLankoLia'cım, söylerim :)) ama dinler mi bilmiyorum, çünkü ben kendi adıma günde 10-15 defa söylüyorum fakat tık yok :))

selin dedi ki...

Vay haylaz vay :D

Geveze dedi ki...

sorma ablası... hiç söz dinlemiyor bizimki :))

infaz dedi ki...

senin 14 yaşında olduğuna inanmıyorum kafandan 70 mart geçm,iş gibi :)

Geveze dedi ki...

infaz, doğrusu on dörtten fazla olmak benim de işime gelirdi ama maalesef :)) bildiğin, bücür, bodur bir 14'üm :))