Annnneeeeee!

Dün annemin arkadaşları yine bizdeydi... Malum, yine zorla odamı topladım filan...

Derken kapıyı ilk çalan anne-arkadaşının 3 yaşındaki kızı odama daldı...
Önce beni inceledi, kulağımdaki kulaklıkları çekiştirdi, 'Bu ne?' diye sordu... Duvardaki posterleri indirmemi istedi, oynayacakmış... -fantaziye bak, 3 yaşındaki yavrucak Marlyn Manson ile oynayacak. Marlyn Manson'dan geçtim, emek emek topladığım film afişlerime yazık-
Onları indiremeyeceğimi söyledim büyük bir sabırla:
"Onlardan herhangi biriyle oynayamazsın... Poster onlar, oyuncak değil... Bak orada köpek filan var, onunla oyna, lego çıkartayım sana... "

Bir süre böyle oyalandı arkadaş, derken diğer bilgisayarı açtırdı, çizgi film izledi... Sonra çizgi film kesmedi, yanıma kurulup benimle birlikte 'Underworld: Rise of the Lycans'ı izledi... Evet, vampir-kurtadam savaşını anlatan o filmi izledi:
"Beyenmedim ben bu filmi, hiç canlı renk yok... Yiye yok? Bunlar yiye böyle beyaz? Hiç mi güneşe çıkmıyolar?"
"Güneşe çıkarlarsa erirler, yok olurlar da ondan..."
"Yiye?"
"Efsanede öyle diyor tatlım, ben de bilmiyorum... Belki ölü oldukları içindir..."
"Ölü mü onlar? Kim öldürdü onları?"
"Büyük ihtimalle başka bir vampir..."
"Yiye öldürdü ki?"
"Susadığı için..."
"Yası?"
"Vampirler kan emerler, yemek yemezler... Susayınca, yani acıkınca bir insanın kanını emerler, böylece o insan ölür..."
"Ben de ölünce vampir olcak mıyım?"
"Hönk?"
"Ama o vampir kız çok güzel... Ben de ölünce öyle olcak mıyım?"

Tam bu noktada yusuf yusuf oldum dear okur... Evet desem kendini çatalla deşebilir, hayır desem sorularıyla filmi mahvedebilir...

"Bilmiyorum... Eğer seni bir vampir ısırdığı için ölürsen belki..."
"Sen vampir misin?"
"Evet desem kolunu ağzıma sokar mısın?"
"Hı? Annneeeee!"

Merak edenler için not: Bir daha odama girmedi, kahve almak için mutfağa gidince de benden kaçtı :))

5 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Gevezecim nasil guzel anlatmissin o ince siniri :)) Zamane cocuklari mi deniyordu ne boylelerine :))

DenkAnMich dedi ki...

:)

absalom dedi ki...

heheheh.
ufaklık travma geçirecekmiş.

ömrü boyunca unutmaz bunu.
oy kıyamam ya.

:)

Geveze dedi ki...

moonsun; sorma... az daha ellrimle canava yaratıyordum, sınırdan döndük :))

DenkAnMich; ;))

absalom; çocukta benim yüzümden vapmir antipatisi oluştu iyi mi :))
onu geçtim, benden 'annneee!' diye kaçışını kameraya kaydetmek isterdim, yüzünde öyle bir ifade vardı ki... korkmuş ama ne dediğimi anlamadığı için korkmuş, öyle komik ve şeker ki :))

selin dedi ki...

Bu tür cocuklardan nefret ederim 0oohh ii yapmıssın :))
Absaloomm!! Acıma bu veletlere :D