Gaf Kürsüsünden İnciler

Gözlerimi rezil ettim, plaketimi bekliyorum!



Son birkaç gündür hiçbir şeyi doğru olarak okuyamıyorum... Bakar kör olduğumu sanmaktayım...



Mesela, nasıl bir yetenekse benimkisi, 'oyuncakçı'dan 'kokoreççi' çıkartıyorum... Hani sevdiğim br yiyecek olsa canım istedi de ondan öyle okudum, diyeceğim ama yok... 'eticinseverler' de nasıl başardıysam 'eşcinseller' olarak okundu tarafımdan... Bilmiyorum gözümün derdi ne... Zira aklı başında bir göz asla ''Saba Tümer'i 'Sebat Ömer' olarak okumaz, yapamaz bunu... İşte yazıyorum buraya, gaf kürsüsünden inciler...


Su Ürünleri Kontrol => Sürtük Kontrol
Akyaka => Ankara
Koçman => Kocaman
Balcı => Balıkçı
Gülağzı => Dulağzı

Büyük yeteneğim... Biliyorum...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Su Ürünleri Kontrol => Sürtük Kontrol
Eticinseverler => Eşcinseller

bayıldım bunlara :D:D

UÇURTMA;) dedi ki...

en olmayacak yerde bazen benimde dilim sürçüyor, çok utanç verici ama komik...
psikolojide; genelde bilinç altındaklier dil sürçmesiyle dışarıya fırlıyormuş..:)

Geveze dedi ki...

serra; onlar benim de favorilerim :))

uçurtma; hiii! demek istiyorum... beni gidi beni :)) neler fırlamış dışarı :))