Yaşasın Free Takılmak!

Çoğu yazımdan da anlaşılacağı gibi ben huysuz bir insanım...
Hemen herkesle arkadaş olabilmeme rağmen erkekcikler konusunda bir adım öteye geçtiğim anlar nadirdir... Sebep mi? Tabii ki ben...

Tekne gezisinde bile yavşayan oluyor, ama avucunu yalıyor :)) Sebep: Tipim değil :))
Bir arkadaş sormuştu bir ara, benim tipim olacak vatandaş nasıl olurmuş, diye... Başka bir arkadaşın gaza getirmesiyle yazıyorum...

1. Her şeyden önce keskin zekasını sivri diliyle bana hissettirebilsin...
2. Karizması olsun...
3. Bana kafa tutmalı, ukalalıkta sınır tanımasın...
4. Kitap okurken yarışabilmeliyim, ağız tadıyla kavga edebilmeliyim... Hatta laf yemeliyim... -sanki sadist eğilimler gösteriyorum-
5. Sanattan anlasın...
6. Vıcık vıcık, sevgi kelebeği olaylarına girmemeli, ama romantik de olmalı...
7. Sarışın ve renkli gözlüler sıralamada öne geçecektir...
8. Huysuzluğumu kaldırabilecek kadar sabırlı olsun...
9. Aaa, bi de 'hanımevladı', 'harbi delikanlı' gibi sıfatlardan nefret ettiğimi araya sıkıştırayım...
10. Bana değer vermeli ama bensiz de yaşayabilmeli...
11. Romeo'ya bağlamasın mümkünse...
12. Sabrımı sınamasın, sağlam değildir...
13. Bilgisayardan anlasın, kuzenime çektirdiğim bilimum crack, güncelleme işkencelerini ona da çektireyim...
14. Beni sahiplenmesin.. Valla, nefret ederim bu olaydan... Ben özgürlük diye yırtınan bir kımıl zararlısı olduğum içün, gelemiyorum böyle muhabbetlere...
15. Emeklemeden koşmasın...
16. Benden küçük olmasın...
17. Sportif olsun ama Lebron kadar da kaslı olmasın... (ıyk)
19. Abazan eğilimler göstermesin...
20. Kıskanç olursa döverim :))
21. Şiddete meyilli olmasın, yine döverim :))
22. Bu maddeye yazacak bişey bulamadım...
23. Utangaç olmasın...
24. Herhangi bişeye bağımlı da olmazsa iyi olur...
25. Sadakatten ve sevgiden nasibini almış olsun...

Bu listeye harfi harfine uyan biri olduğunu sanmıyorum, bunu kamufle etmek amacıyla 'Yaşasın free takılmaak!!!'

7 yorum:

flyinglady dedi ki...

Bu kriterlere uyan biri varsa bi' kopyasından ben de istiyorum..:D

Geveze dedi ki...

okey, zaten ben o kişiyi bulana kadar genetik bilimi epey ilerlemiş olur, klonlatırız ;))

flyinglady dedi ki...

eheheh:D

absalom dedi ki...

hehehe :)

aynı ben dicem de...
alakası yok :))

hani azıcık ucundan kulağından tutsa dicem :))

geveze bulunur be umudunu yitirme.
vardır herlade böle bi zat :))

bilmem vardır vardır...
pozitif bakalım hayata :)))

Geveze dedi ki...

absalomcum, eğer varsa benden tırstı, 14 yıldır göstermiyor kendini :))

türk erkeklerinden umudu kestim ben, dünyaya açıldım :)) en son 16/25lik arjantinli bir arkadaş bulduk, ama ben ona dayanamadım, derken bir yıldır 'yaşasın özgürlüüük! yaşasın pozitif gevezee!!' :))

yok dedi ki...

cozumu biliyorum ben artik.
yogrulmusunu bulup hamuru kendin sekillendiriyorsun. kaliptan cikarirken dagilirsa cope dokuyorsun^^ ama yok dagilmazsa tadina bakiyorsun. yerken kirik dokmuyor, bulanti da yapmiyorsa daha ne olsun(=

Geveze dedi ki...

kitty; iyi bir fikir olabilir ama sanki çok acı verir gibime geliyor, hazırını beklemek vakit alsa da daha acısız ;))