Havada Mim Kokusu Var

Mime doymuyorum :)) Uçan Hatun Flying Lady beni mimlemiş...

*Kullandığınız parfüm
Burberry Weekend artık imzam oldu, genelde onu kullanıyorum -ya da kafamdan aşağı boca ediyorum- ama yeni bir kurbanı ağıma düşürdüm: Little White Dress. Arada bir de elim ona gidiyor işte... (tonla parfümüm var ama bu ikisine taktım, diğerlerini de fırsattan istifade annem kullanıyor... her sabah kendi odasına götürüyor, ben de bıkmadan, usanmadan onları 'asıl' yerlerine taşıyorum... parfüm ve lipstick konusunda acayip cimriyim, huysuzum...)

*Kullandığınız krem
Ellerim kurumaya meyilli olduğu içün yaz kış krem kullanıyorum, vücudumda en çok dikkat ettiğim bölge ellerim :))
Arko Nem Böğürtlenli kokusundan dolayı acayip hoşuma gitmekte, ama favorim Nivea S.O.S

*Okuduğum kitap
Arkadaşlar bilir, aynı anda 10-13 kitap okurum... Hepiceğini yazmak geldi içimden ama size bu işkenceyi yapmayacağım ;))
-Bin Muhteşem Güneş / Khaled Hosseini
-Devlet / Platon
-Hp ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı / JKR (23414365. defa okuyorum)
-Fareler ve İnsanlar / John Steinbeck (üçüncüye okuyup üçüncüye ağlıyorum)
-Cinler / Dostoyevski

*Takipte olduğum diziler
Tatilde fırsattan istifade dizilere sardım, ama listemi daralttım...
-How I Met Your Mother
-Malcolm in the Middle
-Gossip Girl
-House
-Ugly Betty
-Anında Görüntü Show
-CSI: NY
-Cashmere Mafia

Dilek Isabelle
Melankolia
Mimlendiniiiiz!

3 yorum:

flyinglady dedi ki...

Ehehe, ben de bunları izliyorum:D

Geveze dedi ki...

zaten bi bunlar var izlemeye değer :))

selin dedi ki...

Aaaa :D
Mimim olduu..
Sevindim laaan saol ;)