Rönesans'ta İki Defa Mimlenen Geveze

Melankolia ve Cihad sağ olsunlar beni mimlemişler, teşekkür ederim ;)) Bir İzmir seyahatine cebren ve hileyle imza atmış olup, mimi yeni gördüm, affola :))



*En mutlu olduğun zaman?
Bu bir andan çok bir sahne olduğu için tarif edeyim size: Amerika'da, kocaman bir salondayım... Elimde nehir gözlünün eli, nefesimi tutmuş bekliyorum... Derken beni havaya uçuran cümle geliyor:
"And the Oscar is goes to... Geveze!"



*Hangi gizli güce sahip olmak isterdiniz?
Biraz fantastik ama Laplace Şeytanı* olmak isterdim...
*Laplace der ki, "Nasıl ki gezegenlerin anlık konumlarını, yörüngelerini ve hızlarını bilip gelecekteki konumlarını hesaplayabiliyorsak, kişilerin anlık konumunu, yönünü ve hızını bildiğimizde geleceği de bilebiliriz..." Bunu yapabilen insan Laplace Şeytanı'dır işte... Kafanı karıştırdıysa buraya tıkla...

*Çocukluk hayalin nedir?
Çocukluk yıllarım boyunca bir sabah kalktığımda sihirli güçlerim olması için her gece dua ettim, bir dolu otu yedim, salıncaktan atladım, kaydıraktan uçtum, iyi bir çocuk olmaya çalıştım, kurbağa öptüm(oyuncak), yıldızlara bakıp uyduruk sihirli sözler söyledim, bilgisayar CDlerindeki yansımamla büyü yaptım, oyun hamurlarıyla iksir malzemeleri hazırladım, ağaç dallarından asa yaptım... Sihirli güçlerim olduğunda bir iki hokus pokus numarasıyla kendimi ajan yapacaktım...

*Ne renk olmak istersin?
Bu tonda olmak isterdim... Tutku derecesinde sevdiğim yeşil ve mavinin karışımı olmak fena bir fikir değil ;))

*Şu anda nerede olmak istersin?
Buradaki gibi yağmurlu bir günde, Rönesans Avrupası'nda, Windsor Kalesi'ne giden yolda tek başıma olmak isterdim...

2 yorum:

selin dedi ki...

ahahah :D
Mime cevab vermiş !
Sevindim bak sekerimm!

Adsız dedi ki...

J'ai appris des choses interessantes grace a vous, et vous m'avez aide a resoudre un probleme, merci.

- Daniel