Enerji Durumları

Malumunuz bu yılki kabusum bitti... Eh, ben de boş durmadım, kendime yeni uğraşlar edindim... Önce Kendi-French'ini-Kendin-Yap kursunu kendi kendime halletmiş olup, şimdi de HTML kodlama olayına abanmış bulunmaktayım... Komik komik kodlamalar yapıyorum... Yazıların rengini 16lık sisteme göre değiştirip,< > içine br yazarak satır atlıyorum... Sonra bir de ince-uzun-kalın-kısa yazma çalışmaları yapıyorum... Adımı filan yazdım, eğlenceli bir işmiş... hatta abartıp bir cümledeki her harfin rengini değiştirdim...

Türkçe ödevimi yaptım(3 oku 3 yaz)... Bir kitap okudum, bir de hikaye fikri yazdım... Bitince koyarım buraya...

Bir de atıl durumdaki tuvalimle merhabalaştık...

Aynamı dekore ettim...

Okey oynadım...

Kiraz çekirdeklerini çöpe pıskırtmayı denedim...

Ama yorulduuum... Şimdi de PhotoBrush'ımla oynuyorum... Ama kararlıyım, HTML kodlamalarını biraz daha mıncırayım, kendi temamı yapmam yakındır... Ne de olsa üç koca ay beni bekler...

Not: Tüm bunları birden sonra yaptığımı düşünecek olursak... Enerji doluyum... Eğer bir ekşın, bir faaliyet, bir gezi, bir el oyalaması, bir iş, bir oluş, bir hareket, bir bereket içeren fikriniz, düşünceniz varsa söyleyin, çünkü annemin saçları Punk akımından etkilendi...

Hiç yorum yok: