Loreena McKennitt'e Hitaben

Öğrendiğim kadarıyla Loreena McKennitt bir Türk hayranı imiş...

Kendisine bir önerim var: Ben de Türk'üm, bana hayran olsun :))

Diyorum ki sayın McKennitt,
Siz Türkiye'ye gelin, bir konser verin! Kemana ihtiyaç olursa söz, bizzat ben çalacağım... Yeter ki gelin Türkiye'ye... Havaalanından ben alırım, otele götürürüm, rehberlik yaparım... Bir geliverseniz?
Banks of Claudy, Wiccan Dance gibi başyapıtlarınızı duymak Türklerin de hakkı...
Söz, size çifte vatandaşlık almak için çırpınacağım, böylece yarı-Türk olursunuz...
Lütfen, duyun beni, o kızılımsı saçlarınızı (çok güzel bir renk ama... annem izin verse saçımı o renge boyatacağım...) savura savura bir konser verin, koskoca bir stadyumu doldurur hayranlarınız... Çok şey istemiyorum, zaten İstanbul'u, İzmir'i, Ankara'yı görün, bir daha hayran olursunuz Türkiye'ye...
Bir konsercik, çok değil... Hem biz ailecek hayranınızız... Hele ben, ağır bir fan olarak her gün mutlaka dinliyorum, Metallica ya da Slipknot'dan sonra garip gelse de sizi mutlaka dinliyorum... Her seferinde o sese hayran kalıyorum... (kendi sesimden de utanıyorum... onunki sesse benimki böğürtü gibi bir şey...) Annem arabada ya sizi, ya da FD'yi dinletiyor ki, kendisini FD hariç hiçbir müzisyene karşı bu kadar hayran görmedim... Anneannem bile dinliyor sizi... Valla...
Bir gelin Türkiye'ye, sevgi pıtırcığı olursunuz....

Hadi be hacım, bir konserciği esirgeme hayran olduğun bu ülkeden... Hadi be hacıı...


Bu şarkıyı dinle dear okur, içinin yağları eriyecek... Benim bu 'ağır fan' durumumu anlayacaksın...
Sesini azıcık aç, (ben hoparlörleri patlatırcasına açıyorum ama sonra uyuyup kalıyor insan) sonra bulutların üstündeki uçuş keyfini yaşa...

Loreena McKennitt/ Banks of Cloudy

4 yorum:

Angelica dedi ki...

Beğendim (Y)..Başka şarkıları da var mı ?

Geveze dedi ki...

olma mı :)) wiccan dance, dante's prayer, hearts of space, coventry carol, the old ways, stolen child, cymbeline, ancient pines, celtic lullaby ilk aklıma gelenler :)) bir ara ekleyeyim bunları buraya :))

Crazy Diamond dedi ki...

Bu tarzın en iyi örneklerinden biri olan Enya'yı seveceğine eminim. Lord of the Rings soundtrack 'larını da dinlemelisin.
Favorilerim:
Enya - May It Be (beni Elf lerin dünyasına götürür.)
Twilight And Shadow - Howard Shore & Renée Fleming (The Return Of The King Soundtrack)(Başka bir boyuta ışınlayan müzik)
Gilraen's Memorial - Howard Shore (The Return Of The King Soundtrack)
Hope And Memory - Howard Shore
The Council of Elrond Assemble - Enya
Sacred Shabbat - Loreena Mckennitt (Üsküdara giderken şarkısı)
The Gates of Istanbul - Loreena Mckennitt
An Ancient Muse albümü Türk motifleri içeriyor.
Umarım favorilerimi beğenirsin.

Geveze dedi ki...

evet, enya da hoş bir yetenek ama loreena'nın gözümdeki yeri ayrı :))
not aldım bunları, hatta Twilight And Shadow - Howard Shore & Renée Fleming'i dinledim bile :))
teşekkürler ;))