Ben Senin Saçmalayabiliteni Sevdim...

Önemli başnot: 13 yaşından küçükleri ekran başından kaldırınız, olumsuz örnek oluşturabilir, hayata ve insanlığa olan güvenlerini sarsabilirim...


Saçmalamam için gelen emir büyük yerden...



E sayın Geveze, blogun var mı, var... İnternetin var mı, var... Saçmalayabiliten var mı, var... Ne duruyorsun, saçmalasana...


***

Winamp'teki 'unknown artist' benim, çaktıma...

***

Karpuz ile karınca genlerini karıştırmak istiyorum, karpuzu kesince içindeki karıncalar çekirdekleri sırtlanıp dağılsın...

***

Vikipedi'yi kitap olarak bastırsam kaç sayfa olur merak ediyorum...

***

Hayatımın projesi diyebileceğim olay: Türkülerini Iron Maiden'ın yaptığı, yönetmeni Woody Allen, senaristi JKR, başrolü Dilber Hala olan bir filmin yapımcılığı... Montajını da Mahzun'a (Kırmızıgül) yaptıracağım...

***

Anneannemin talkshow'u olsun, Tarkan da 'Türkiye'de talkshow yok!' martavalını unutup bizim programa çıksın...

***

TC bana ehliyet vermesin... Ciddi bir maganda potansiyeli var bende, kesinlikle vermesin... Annemde KBS* olmasına rağmen trafikte bizim arabadan epeyce ses çıkıyor... Neden? Co-pilot benim de ondan...
*KBS: Kornaya Basamama Sendromu

***

Yukarıdan birilerinin insanlığa acıdığını sanıyorum... Zira öyle olmasaydı anneannem ev hanımı olmazdı, mesele öğretmen olur, öğrencisinin yazdığı 'Psikopatlığa İlk Adım' kitabının başkahramanı olurdu... Ya da başbakan olurdu ki, inanın ülke şu halindn bile daha kötü olurdu... Değil dünyanın en pahalı benzini, benzin kullanmazdık... Haftada bir gün kapınızın önünü şampuanlarla fırçalamanız için yasa çıkartır, pazardaki tüm alkol ve tütünü toplatırdı... Televizyonda da ekonomi haberleri, Yaprak Dökümü, Aşk-ı Memnu vs. hariç program olmazdı... Hatta bloglara dahi e-fırça, e-süpürge yasası çıkartabilirdi... -inanın inceden inceden 'A oğlum, A kızım' diye diye o müthiş ikna kabiliyetini kullanır, aynı ben :P-

***

İnsanın hiçbir şey düşünmeden durması mümkün mü?

***

Rüyamda Gandhi'yi gördüm, ben mübarek miyim?

***

Bu da son saçmalamam olsun, kimseyi mimlemiyorum... Ama yazmak isteyen olrsa 'Ben kimseyim hülen!' diyebilir, saygıda kusur etmeyiz...

Hiç yorum yok: