Saçlarım ve Ben

Bu gün pek bi aksiyim yine. (1.30'da dershaneye gideceğim :P )
Bu sefer kabak nice nice nice zamandır kendilerine ciddi anlamda kızgın olduğum saçlarıma patladı. Niye mi kıgınım? Çünkü bir sürü bukleye sahipler! Hepsi de inadına kıvır kıvırlar! Her gören 'Ayyy ne güzel!' diyor ama bir de bana sorun! Hiçbir modeli göstermiyor, her sabah hava yastığı gibi oluyorlar. Kendileriyle boğuşurken kaç defa servise geç kaldım! Kuruyken de taranmıyorlar, taranmayınca da toplanmıyorlar. Yanlardan bir iki toka takıp açık bırakınca gayet hoş ama okulda da öyle rahat edemiyorum. Bir ara kalıcı fön çektirmeye karar vermiştim ki annem izin vermedi. Gerçi o da haklı.
Tam kısacık kestirip kurtulmaya karar verdimdi, kuaförüm ne kadar kısalırsa o kadar kıvırcık olacağını söyledi. Sonuç: Uzun ve kıvırcık işkence aletlerim var!
Bari rengi orijinal olsa! Hayır, klasik Türk saç rengine örnek: Kumral! Kızıl olsa ne güzel olurdu :)) Photoshop'ta denedim, çok yakışıyor :)) Ama henüz saçımı boyatmayacağım, boyanan saç ciddi anlamda yıpranıyor. Hem o kadar kimyasalla kanki olmak için yaşca da küçüğüm!
Ne yapalım, gıcık gıcık yaşayıp gidiyoruz solucanlarımla! En azından ne kadar saçma bir biçimde toplasam da farklı bir tarzın etkisindeymişler gibi görünüyorlar ki, süs püs konusunda benim kadar üşengeç biri için bu da önemli bir gelişmedir!

Hiç yorum yok: