Ay İnanmıyorum!

tr.msn.com da günün haberlerine göz atarken (ki genelde düzgün haber olmaz, ilginç fotoğraf galerileri çıkar arada bir:(( ) buna rast geldim. Nasıl şaşırdım anlatamam.(ayy, Brad hamallık yapmış, iyi ki İbrahim Tatlıses'e benzememiş. Tip filan kalmazdı koskoca Brad Pitt'te! :S Bu yorum sonucu İbrahim Tatlıses de beni Yıldız Tilbe'yi kovduğu gibi blogumdan kovarmış :)) Gerçi biraz zor ama :)) )

Yine atlaya zıplaya yazıyorum, hemen sadede geldim, o yazıyı okuduktan sonra aklıma bir Samsung anısı geldi. Anlatayım:

Telefon bakarken buradaki Forum AVM'ye uğradık. Samsung son zamanlarda epey estetik modeller yapıyor diye bir bakalım dedik. Nihayetinde ben uzun araştırmalarım sonucu beğendiğim telefonu gördüm. Bizimle ilgilenen adama internette bulamadığım bazı şeyleri ve bulup da unuttuklarımı (çoğu zaman cidden unutkan olurum) sordum. (Bluetooth kulaklık, orijinal kulaklığını bozarsam -ki her türlü kulaklık bana fazla dayanmamıştır- nerede bulurum, ekran çözünürlüğü ne kadar, polaroid çekim özelliği var mı, flashlı çekim yapıyor mu, hafızası ne kadara kadar genişletilebiliyor, her türlü fotoğraf dosyasını (jpeg, bit eşlem falan filan) gösterebiliyor mu, özel dosyalarıma şifre koyabilir miyim vs.) Hepsine tek tek cevap verdi. Sonra beni hava atmaya çalışan bir özenti sanmış olacak ki, sordu (hiç de öyle değilim ama bıraktığım izlenim öyle olmuş demek ki. tabi bu kadar soruyu arka arkaya sormayacaktım):
-Sorduklarının ne olduğunu biliyor musun?
-Anlamını bilmediğim terimleri kullanmayı sevmem. Bilmeseydim de sormazdım büyük ihtimalle. dedikten sonra sırıttım, fark ettim fazla çıkışmışım adama :) O da hiç bozuntuya vermedi,
-O zaman sen en iyisi gel bizimle tatillerde filan part-time çalış. Bu aralar donanımlı eleman bulmak zor... dedi. Ben de cevaben 'Prensipte anlaşırsak neden olmasın!' deyince annem (niyeyse) gülmeye başladı.

Yani ben şu iş teklifini değerlendirsem mi acep? Belki bir yönetmen, yapımcı, oyuncu filan (Aydın'da ne yapacaklarsa artık) beni görür, star ışığımı(!) fark eder! Niye olmasın ki? Yıllar sonra böyle galerilerde sırıtırım, gençliğimde(!) Samsung'da staj yaptım filan diye :)))

1 yorum:

{ Dishy Fashion } dedi ki...

Ne komik demişsn ama adama cevap. Gitsene ben garsonluk yapıom yasları burda iş yokken ama artık yapmıom.Garsonluk yaptım günlerde çektik resim bulursam yascam sana.