Kurt Cobain


Aslında bu yazıyı 3 gün kadar önce yazmam gerekirdi ama malumunuz ben üşengeç bir insanım :))



Efsane Nirvana'nın efsane solisti, Kurt Cobain'in 5 Nisan'da öldüğünü biliyorsunuzdur. Yaşca kendisini tanımak için epey küçüğüm ama birkaç yıl önce manen tanıştık kendileriyle. Ve çok sıkı bir iletişim oldu aramızda... Nirvana hâlâ en sık dinlediğim gruplardan, ve uzuuuuuunca bir süre de dinleyeceğim kendilerini.

Efsanemizin ölümüyle ilişkin söylentiler sürmektedir, bu sebeple yaşım ve bilgilerim&deneyimlerim göz önüne alındığında bu konuda yorum yapmam saçma...

Kurt, ölmek toprağa karışmaksa eğer, sen ölmedin, şarkıların dinlendikçe aramızda olacaksın ;))

Bakkalda elektro gitar ve elektrikli testere vardı. Ben gitarı aldım.

Kurt Cobain

2 yorum:

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

öldüğü günü hatırlamaz mıyım, hiç. uyduda MTV vermişti haberi, "ne, nassı yani, yok artık" demiştim. odamda tek asılı poster kendisine ait olup, sürmeli gözlerine bakıp bakıp ağlamıştım.
annem de gelip "cıkcık, elin keşi kendini vurmuş, sen ona ağlayacağına; ÖYS' yi kazanamazsan baban da seni vuracak. otur buna ağla "demişti.
ağlasam mi gülsem mi bilememiştim :P

Chatty Cat dedi ki...

ya çok karizma adam ama.. burnu bile acayip düzgün :P bi de müzik yeteneğini katınca Kurt Cobain olması normal :))
bence kurt kendini vurmadı :))
ama cidden gülünebilecek bi durummuş :)) bence annenle anneannemi tanıştırmak lazım, iyi bir ikli olurlar :))