İste-Mİ-yorum

Herkes çeşitli arkadaşlık sitelerinin üyelik tekliflerini yolluyor şu günlerde, "Ben cehennemindibi.com'dan bir profil edindim, senin de katılmanı istiyorum, böylece daha rahat kavga edebileceğiz!", "zırtapoz.com profilime baksana!", "Aa, Face'e üye değil misin bebeğiiiim?", "kapaceneni.com üyeliği ister misin? Böylece arkadaşlarınla daha rahat sohbet edebileceksin!" gibi... Ya ben böyle siteleri sevmem ki! Bana ne, kim kiminle nerede sohbet ederse etsin, çektiği fotoğraflara ne derse desin! Face'e gitsin, Hi5'a gitsin, benden uzağa gitsin de nereye giderse gitsin!

Hoşlanmıyorum böyle geyiklerden! Herkes bin bir sitede birbirini arkadaş olarak ekler... O kadar çok üyeliği vardır ki, hangisine bakacağını şaşırır, hepsine yetişemez ve sanal alem profil çöplüğüne döner... Üstüne üstlük periyodik olarak millete site reklamı yapar!

Ne gerek var ki? Msn yetmiyor mu size? Hadi yetmedi, sosyalleştiniz diyelim, bana uyar ama 9785 sitede, 23496 forumda ne işiniz var? Keyfinizin kâhyası mıyım, gidin! Ama beni rahat bırakın, ben iste-Mİ-yorum!

Hiç yorum yok: