Sel Felaketi


Dün haberlerde gözüme çarptı ilk, şaşırdım, bir anlam veremedim o çamurlu sulara... Derken korku filmi setinden fırlamışa benzeyen o sahnelerin gerçek olduğunu öğrendim.


2010 Kültür Başkenti olacak İstanbul muydu bu? Maalesef evet, onlarca cesedi sulara gömen İstanbul'du bu...


Susayım diyorum, ama olmuyor; Avrupa'nın kuzeyinde ne çok yağmur yağıyor... Ama hiçbiri bu kadar büyük çaplı bir felaketle sonuçlanmıyor. Oradaki vatandaş da vergisini ödüyor, buradaki de... Her nedense sonuçlar arasında dağlar kadar fark var.

Hırsızın hiç mi suçu yok, demeyin; yağıştır, afettir olur, ama metrelerce de yükselmez ki!



Hayatını kaybedenlerin yakınlarına sabır diliyorum, yetkililerin de birşeyler yapması gerektiğini, başbakanı sel bölgesine çağırınca işin bitmediğini düşünebilmeleri gerektiğini söylüyorum...

Hiç yorum yok: