Alarma Alarma


Hep derlerdi kelli felli pos bıyıklı profesörler; internet sosyal hayatı olumsuz etkiliyor, diye...
Doğruymuş a dostlar!
Nerden mi bildim?
Sosyal çevrem çöküyor!

Cidden bak, müdürcanımız sınıfları değiştirdiğinden beri bi cool oldum, bi cool oldum, sen de Woody Allen, ben diyim Stanley Kubrick... O derece...

Zaten geçen sene bir arkadaşın attığı muhteşem kazık yüzünden sınıfın yarısıyla saç baş olduk :) Sonra rehberlikçi sırtıma tabanca dayadı da öpüşüp barışır gibi yaptık.

Biliyordum mecbur olmadıkça onlarla konuşmayacağımı, ama konuştuğum diğer insanlar da başka sınıflara, başka memleketlere dağılmış...

Yukarıdan bir mesaj mı bu internetten vazgeçmem için? Cık, ııı, yusuf yusuf...

Onu geçtim, son iki gündür doğru düzgün konuşamadım, hepisi içimde kaldı; yanarım yanarım ona yanarım...

Hiç yorum yok: