UFO Gören Masum Köylü

Merhabalar efenim, bensiz yaz sıcakları hiç çekilmemiştir, biliyorum ve buradayım :))

Bir iki maceramı anlatmadan önce hayati bir konuya değinmeliyim, bir yaratığı sanal aleme karşı rezil etmem lazım...
Bu melun yaratık benim sol göz kapağımı tam iki defa ısırmış, üstüne üstlük de sağ kulağımı berelemiştir... Kod adı snake-snake 7 olan bu hayvan -çok hoşuma gitti, bir daha hay-van! diyesim geldi- sivrisinek familyasına ait olup, sinir bozucu bir dişidir... -çünkü sadece dişiler ısırıyormuş, oradan biliyorum- Sayesinde günler boyunca UFO gören masum köylüye benzedim... Annem kaşımamam için her türlü Bizans oyununu oynadı ama başarılı olamadı...

Bu da yetmezmiş gibi kimliklerini belirleyememem için gece saldırıya geçen bazı hay-vanlar kolumun bacağımın da kıııpkırmızı olmasına sebebiyet verdi...

Esefle kınıyorum sizi sivrisinekler! Tat alma duyunuzun da bozuk olduğunu düşünüyorum, zira yanımda uyuyan tazecik 2,5 yaşındaki kuzen olacak miniği değil de beni ısırmanıza başka kulp bulamıyorum...

Hiç yorum yok: