Geveze Çelebi

Evliya Çelebi'ye rakip olmaya hazırlanıyorum dear okur, şu satırları te Konya'dan çiziktirmeye çalışıyorum. Çalışıyorum, çünkü tüy gibi hafif klavyemden uzakta her şey yavan...

Yarın kargalar uyanmadan kalkıp Karadeniz yollarına düşeceğim, internet bulursam yapışıp çektiğim kareleri paylaşacağım seninle, ama sakın manzara beklentilerine girme, sayın Geveze kişisi Nihat Odabaşı kadar estetik, ama photoshop'suz fotoğraflar çekme niyetindedir kırkına gelmeden... Anlayacağın soyunacağım, fotoğrafçılığa soyunacağım... -senin doğru anladığına eminim, art niyet değil ima bu, anlamayanlar için not düştüm sayın okurcuğum- Sanat fotoğrafı çekeceğim yaylalarda, Karadenizli uşakların arasında... Heyecanlandım...

Bu arada, dün de İzmir'deydim, rüyalar aleminin gümrük bekçisine pasaportumu gösterirken İçanadolu'ya girmiştik...

5 yorum:

absalom dedi ki...

geveze ben de bugün konyadayım...
bu sabah kargalar uyanınca akdeniz yollarına düşeceğim :))

DenkAnMich dedi ki...

............

Geveze dedi ki...

absalom; belki de karşılaşmışızdır :))

DenkAnMich; çok anlaşılırsın valla ;))

DenkAnMich dedi ki...

İdare et bu seferlik:)

Geveze dedi ki...

:)) yok ama, sen yazılara felsefi bir bakış açısı getiriyorsun yorumlarınla, ama ben anlayamıyorum işte :)) demek ki neymişş, benden filozof olmazmış :))