Anketim Vaar!

Soldaki görüntü kirliliğinden kurtulun diye sonuçları değerlendirip kaldırayım.



İlk seçenek 14 yaşında olmadığımı söylüyordu, kendimi şımartayım azıcık, fantastik bir iltifat olsun diye oraya koyayım dedim... Doğru cevap değildi tabii ama bu seçeneği işaretleyen %23lük kesim, çok şımarttınız beni :))

İkinci seçenek 'Ne kadar realist okurlarım var acep?' sorusundan ortaya çıkmış olup, tamamen saçmadır... %0 raiting ile hepinizin benden daha mantıklı, tutarlı kişiler olduğunuzu görmüş oldum, sağ olun var olun! ;))

Üçüncü seçenek pabbuç kadar dilim olduğunu söylüyordu, ki doğru :)) Bu seçeneği işaretleyen %26lık kesim beni çok iyi tanıyor...

Dördüncü seçenek beni %7 ile tanımlıyor, dejenere olmuş toplum bireyi olduğumu söylüyor ki aslında bu da doğru...

Beşinci seçeneği işaretleyen %26lık kesim, çok yüce gönüllüsünüz, bana birini hatırlattı ama çıkartamadım :))

Yokluğumda sükut-u hayali bulan %15lik okuyucularım benim, çok espritüelsiniz, ama varım be hacı, buradayım :))



Bir anketidaha böyle kapatmış olduk, gelecek anketlerde görüşmek üzere...

Hiç yorum yok: