Ne Var Ne Yok

Günlerdir uğramıyorum sanal alemin tozlu ağlarına, özledim sizi canlar...

Doğu Karadeniz'i fethettim, İzmir'e döneceğim bu pazar, orada internet bulma umudum tamdır...

Şu anda bir öğretmenevinde, tarihi bir bilgisayarın tipi kaymış kasasına yumruk indirmeden ulaşabildim size, ama az daha Geveze'nizden oluyordunuz :))

Hazır çenem açılmışken, Karadeniz yaylalarında 'kestirme' yolda giderken kaybolduk... 1,5 saatlik yolu yaklaşık 3 saatte aldık, ama nasıl eğlendik anlatamam... Akıllara zarar bir sürücü gülmekten karın kası yaptırdı bize... Daha iyi bir yerde internet bulayım, uykumu alıp emovari gözaltlarımdan kurtulayım, gündemdeki konularla alakalı post yazacağım. Ama bağışla beni dear okuyucu, şu anda açlıktn ölüyorum ve sebze avına çıkacağım, üstüne de uyuyabilmek için iki buçuk saatlik bir yol gideceğim...

Bu arada her gezide olduğu gibi spesiyalitemden şaşmadan midemi bozdum... Hemen her yemek tereyağlı, kilo verdiğime inancım tam...
Beni özleyin...

8 yorum:

cesetizleri dedi ki...

İzmir'e gitmek istiyorumm İzmir demeyin ulan bana.. AaAaAaA..!

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

pazar gecesi biz de izmirden donduk. upss ceset izleri duymasin kiziyoo:P
gevezem gez eglgn bizim yerimize de bol bol. ama arada yaz yahu, ozletme kendini bu kadar:)

can dedi ki...

dogu karadenızın neresındesın?

pRncfRn dedi ki...

Ben de uğramıyordum ve pek bir fark hissetmedim :)
Hem emin ol keşif daha eğlenceli!
Kilo vermeye inancım var ama tartılar öyle demiyor ühühü :D

Geveze dedi ki...

ces; tamam o zaman, 1-2-3, tıp! :))

tobicim; sınav işkencelerinin acısını çıkarttım, bool bool gezdim :)) artık izm.. pardon, memlekete döneceğim içün internetim de var, bıktıracağım sizi benden :))

can; kastamonu'dan artvin'e kadar gezdik, sen o yorumu yazdığında ya batum'a geçmiştik ya da artvin'deydik. şu anda konya'dayım ama...

pRncfRn; tartılar utansın :)) evet, katılıyorum, keşif muhteşem bir olay, gez toz üstüne bi de yeni yerler öğrenmiş ol, süper ;)) ben artık pes ettim, gün geçtikçe midemde kurt olduğuna ilişkin inancım güçleniyor :))

can dedi ki...

demek artvın.. bende arhavılıyım.. hopadan bı once..:D

Geveze dedi ki...

güzel bi memleketin var,yeşil, serin ;))

can dedi ki...

eskıden daha guzeldı yol yapılmadan once..