Dana, Eşşek ve Anarçizm Üzerine Anane Bakışı

Geveze yine anneannesinin (yazının devamında kısaca anane) tepesini attırmıştır. Aslında olay şudur, taşınılacaktır ve sağdan soldan eşyalar kolilenmektedir. Geveze hayli yayıntılı odasındaki züccaciye tükâânını, bir milyoncuyu, halk kütüphanesini, 10 sezonluk gardrobu toplamıştır. Ama çekmeceleri toplamaya üşenmektedir. Ananenin de göbeğini azıcık uzun kestiklerinden dolayı sesi epey yüksektir.

-Eşşek kadar oldun! Azıcık bi laf dinle, anarçik anarçik ne bu böyle! Ben senin yaşındayken evi çekip çevirirdim! Sen de otur 8 yaşı seyret! (Cédric'ten bahsediyor, evet.)
-Ama yoruldum anane ya..
-Köylerde senden küçük çocuklar senden fazla iş yapıyorlar! Yaşından utan, alem 15 yaşında kaptan oluyor, (Jules Verne, evet) sen hâlâ kitap okuyup dürbüne bak! (soluklanır, hızını alır. ve bomba gelir..) KAZIK KADARSIN, DANA OLSAN ÇİFTE KOŞARDIK!
-Ahahahahahaaaaaaaaah. Yani, öhm... Sniff. Ya evet. Haklısın. Dana olsam... Puhahahahaha...
-BAAAK bi de gülüyor, bak bi de arsız arsız.. Hihuhaha.. Ayy, yapma Geveze. Hihuhaha...


Ayar verme seansı iptal edildi tabii ki. Hadi yine iyisin dear okur, sayemde dilimizdeki mühim, ciddi, kalıplaşmış, mikimmel, hayli resmi bir deyimi öğrendin.

6 yorum:

cem dedi ki...

"dana olsan çifte koşarsın"

müsaadenizle,

ahahahahahahaha..

öhüm öhüm, pardon..:))

Geveze dedi ki...

müsaade sizin efenim, gülün; zira ben de gülüyorum :)) ananeme söylemem, meraklanmayın :Pp

Adsız dedi ki...

Bi tanede bende var :)
Öle laflar çıkıyo ki :)

Geveze dedi ki...

iyi ki varlar di mi :))

yoksa kim kipçap(ketçap), otobank(otoban) veya bugidi(bigudi) diyecek de biz güleceğiz? :))

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

annanenin ömrüne bereket ve gevezenin cenesi icin sabir versin. sonucta yapacak birsey yok, geveze hep geveze:)) iyi ki de geveze:)))

Geveze dedi ki...

amiiiiiin :)) hatta amiiin x 12324

utandım şimdi, teşekkür ederim tobiciimmm :))