A.R.O.G. (2008)


Vizyona girdiği dönemde her neredeysem izleyememiştim. Sonra da unutmuşum. Dün televizyonda yayınlanmasa gidip de DVD'sini almazdım :)) Yapacak daha iyi bir işim olmadığı için izledim.
Vizyona girdiğinde 'Cem Yılmaz çıtayı yükseltti.', 'İyi film.', 'Bunu izledikten sonra Recep İvedik'e bakmayız.' filan demişlerdi, ciddi ciddi oltaya gelmiştim.
Yalan hacı, hepsi yalan. G.O.R.A.'ya güldüysen buna da gülersin.
Sorun şu ki Cem Yılmaz beyazperdenin adamı değil. Komik mi, kesinlikle. Aynı stand-up'ını defalarca izleyebilirim ve hatta arkadaşlarla nice geyiğini çeviririz ama hayır, bu adam beyaz perdeye yakışmıyor.
Film bir bütünden ziyade birleştirilmiş esprilerle dolu. Ne yalan söyleyeyim, güleceğim diye izlemeye başladım. İlk iki reklam arası geçti, hâlâ bekliyorum bir espri gelecek da koltuktan düşeceğim diye. En fazla kahkaha attım: 'Huhhahhharah!'
---spoiler---
gökten gelen alet; radyo.
'stratosfere kadar taş mı döşiyceeğn?'
'gol olur.'
yengeç dansı.
---spoiler---
Fikir çok güzel, kesinlikle çok fazla izleyiciyi ekrana çekme potansiyeli var. Bir de CMYLMZ olunca iş bitmiştir dersin değil mi dear okur; ama öyle değilmiş. -benbugünbunugördüm- Sonunu ben bile bu kadar uyduruk bir öyküyle bitiremezdim.
Daha yaratıcı olması gerek bu adamın; ya da sinema yapmaması...
Konusunu filan bilmeyeniniz yoktur bence ama adet yerini bulsun; yazayım.
G.O.R.A.'dan aşina olduğumuz Arif, bu defa da Komutan Logar'ın bizans oyunuyla Yontma Taş Devri'nde bulur kendini. Üstelik de Ceku hamiledir...
IMDb der ki, 7.1 -an itibariyle 3,354 oyla-. Bence 5.5 filan. -otur sıfır der gibi oldu-
Cem Yılmaz'ı severim, canlı canlı izlemişliğim de vardır; gülmekten kendimi kaybetmişliğim de. Ama mümkünse 'Türkler uzayda', 'Türkler Taş Devri'nde', 'Türkler mangalda', 'Türkler Amerika'da', 'Türkler Hollywood'da', 'Türkler halloweende' vs. vs. karikatür konularını çekip çekip film yapmasın. Lütfen.
Bin tane stand-up yapsa izlerim, ama bir daha Cem Yılmaz filmi derlerse durup düşünürüm. O kadar.
-dekorlar da kötüydü ama sustum-
-hayır agresif değilim-
-biraz fazla test çözmüş olabilirim-
-ama agresif değilim-
-cidden-

7 yorum:

King of the tawn dedi ki...

Tarararam raram!

Giriş biraz cafcaflı oldu ama neşemin neşri diyelim,mazur görelim :)

Neyse ne dicedim ben?
:)

Bi aralar kafayı iyice cem yılmaza takıp bu adamın film çektiği ülkede yaşamam ben giderim diyen bi adam olduğumdan kaydı yüzümde kocemaaan bi grind ilen okudum desem yalan olmaz..

Kendini koy bi kenara Bu zırvanın reklamı da sinir bozucuydu. Yok İçindeki bazı espriler yalunuz decoder vesilesiyle anlaşılırmış.. yok Herkesler anlayıp gülemezlermiş..

vay babam vay..Heriflerdeki kafaya bak:)

Ne içtilerse bi bardak da ben istiyorum..

Geveze dedi ki...

hellam ya, madem decoder lazım reklamın yanında decoder istiyorum.

yani bir an düşünüyor insan; ben mi aptalım yoksa o esprimsi şeyde mi bi sorun var diye..

gitcem izlanda'ya o olcak, hıh :Pp

King of the tawn dedi ki...

hahahahha.

ben decoderlen de denedim oyle de anlamadım.

benim evde cekmiyodu heralde..

( kotu espri yaparsın da ben yapamam mı? hahah)

Geveze dedi ki...

bööööhöhöhöh, ahuhahah...

cem yılmaz yerine ben espri yapsam daha iyi di mi ama :Pp basit, serin, sade. yüksek dozda mide bulantısı advers etkilerden.

*adam o kadar zeki ki her esprinin ayrı decoderi var. ondan. malzemeyi bol bulmuş.*

King of the tawn dedi ki...

*adam o kadar zeki ki her esprinin ayrı decoderi var. ondan. malzemeyi bol bulmuş.*

hahahahhahahahahaha!!!!

Cok iyi ya :) hahaha!

Kestaneyi laptopa puskurttum.imdi tüm gece harflerin arasını fırçalicam..

:))

King of the tawn dedi ki...

Uff..

Gitti laptopum :(

Decoderli espri yap be! Olan ekranıma oluyo :(

Geveze dedi ki...

eyvahlar olsun. söz bi dahaki sefere decoderli çalışcam. header'ın altına da 'kestane yerken okunmaması tavsiye edilir.' diye de not düşüyorum hemen.

ben de bir zamanlar klavyeme susam dökmüştüm. o gün gördüm ki klavye elektrikli süpürgeyle temizlenmezmiş. ah ah, good old dayz.
-kayıtlara geçsin diye söylüyorum, bunu yaptığımda 6 yaşındaydım ve soyut susam çalışmam babamın klavyesi üzerindeydi-