Kübler-Ross Modeli

Çok uzun zamandır bayaa gideri olduğunu düşündüğüm, turkuaz gözlü vatandaş (a.k.a. Mr. Mystery) Star Wars hakkında der ki...
"yha ben onları pek sevmiormda."

 Sonrasında kederin kara perdeleri matem tutan Geveze için Elizabeth Kübler-Ross tarafından açılır...

1. İnkâr
"Yok canıım, Mr. Mystery öyle demedi yaa, yanlış okudum ben. Uykusuzluktan filan da dikkatim acayip dağınık zaten. Gözüm kaydı yanlış okudum, numaram da ilerledi gibi hissediyoruö çünkü. MR. MYSTERY ÖYLE DEMEDİ TAAM MIAAAA!!!1!"

2. Öfke
"EMBESİL HERİF NASIL DERSİN SEN BUNU OOLUM YAA!! O KADAR GİDERİ OLAN Bİ İNSAN STAR WARS HAKKINDA İLERİ GERİ KONUŞAMAZ. ÖYLE APTAL SAPTAL DA MESAJ YAZAMAZ. GİDERİN VAR DİYE İSTEDİĞİNİ YAPABİLECEĞİNİ Mİ SANIYORSUN ANLAMIYORUM. MAL. NEANDERTHAL KILIKLI ŞEY. STAR WARS'A BİR ŞEY SÖYLEMEDEN ÖNCE DÜŞÜNÜP TARTMAN LAZIM TAMAM MI. SENİ VAR YA BEN ÇOK PİS YAPARIM HA."

3. Pazarlık
"Olaya iyi tarafından bakarsak Nickelodeon'un Clone Wars mallığını da sevmiyordur.
Bağlacı bitişik yazmış ama belki de telefonunun boşluk tuşu takıldı o da farkına varmadı. Evet evet aynen böyle oldu. Hatta var ya y tuşu da takılıyor arada, ikisi aynı mesaja denk gelmiş. Ve dahi y tuşu takılıyor diye mesajın başında çok sert bastı, eli kaydı h tuşuna da bastı; yha oldu. Aceleden de ne yazdığını kontrol edemedi, bu haliyle yollayıverdi. Sonra pişman olmuştur zaten.
Hem belki 4-5-6-1-2-3 sırasıyla izlemediği için, öyle zınk diye 1'den başladığı için sevmedi, kalanını da izlemedi. Tabii. Yoksa hepsini izlese sever. Sever çünkü yoksa. Gideri de var ynai, sevmesi lazım."

4. Depresyon
"Hühühüüüü. Gidin başımdan bi yaa. Hüğaaa. Çok mutsuzum. Sen tam git yeterince zeki ve gideri olan bi erkekle tanıştım de... Çocuk bağlaçla hal ekini ayıramayan, sinema zevkinden yoksun, eline imla kılavuzu değmemiş bir hödük çıksın. Kendimi kandırılmış hissediyorum. Çikolata yemem lazım. Hğüğaaa. İnanamıyorum yaa.
Piyasada adam yok adam. Yok yani. Dedim önce insan olsun, sanattan anlasın. Gitti odun çıktı ha. Hühüvaaağ. Beni taşıyabileccek birini arıyorum, sezonluk tiyatro biletleri olan biri. Yok ama yaa yok mık yok yani. Ühüüüüüüühahüühaaaaa. Çikolatam da bitti zaten. Kimse beni anlamıyor. Çok çirkinim. Kafka da öldü zaten. Chabrol öldü yaa Chabrol. ADAM GİBİ ADAM YOK BU DEVİRDE ÜHÜHÜÜHÜHÜHÜHÜHÜHÜ.ÇİKOLATALAR DA GÜZEL DEĞİL ZATEN MIK!"

5. Kabul
"Tamam yaa. Bu sefer de olmadı. Onun suçu değil, ben standartları hayvani yüksekte tutuyorum. Zerdüşt'ten alıntı yaptığımda bilecek, yaptığım esprileri anlayacak biriyle tanışsam hayat daha güzel olurdu; evet. En azından hal ekiyle bağlacı ayırabilen biriyle tanışsam uuu hayat tam süper olurdu. Ama bu haliyle de yetinebilirim sanıyorum. Yani son 16 senem pek de kötü geçmediğine göre idare edebilirim.
İnancımı kaybetmiyorum, daha zeki erkekler var piyasada. Sadece default kızlardan korkup kamufle olmuşlar. Nihohahah, kaçabilirler ama benden saklanamazlar!"



Mr. Mystery'yi harcayış öykümü okudunuz efendim.

Hiç yorum yok: