Dünyanın En Tatlı Macaron'u

if you know what i mean
Bakın burada dünyanın en tatlı macaron'u var.
İlk sayısından beri Vogue Türkiye koleksiyonu yapıyor, tanıdığım en yetenekli insanlardan biri, Gossip Girl seviyor, doğum günü 7 Mart'tı ve ben hâlâ hediyesini vermedim -burada beni acayip kınıyorsunuz-, süpersonik fotoğraflar çekiyor, Paris'ye bayılıyor -pari diye okuyoruz, entel hali bu çünkü.-, kahveye çok aşık, ve modadan gerçekten anlıyor. Bir gün Diana Vreeland'in tahtını sallayacak, gelmiş geçmiş ennnn harikuleyt moda editörü olacak.
Hani 'I read Meltem before it was cool.' demek isterseniz diye şeediyorum, taptaze blogu burada.
http://coffeedust.blogspot.com


Bir de kendisi üç doğum günü dileğinden birini benim için kullandı ^.^ Yerim onu :*



Buradan Leprechaunlara sesleniyorum, sizi minik İrlandalılar, Meltem'imi duyarsanız ziyadesiyle mutlu olacağız.

2 yorum:

Meltem Kutlu dedi ki...

seni ciddi ciddi yemeyi düsünüyorum.

Geveze dedi ki...

eheheh utandım ama :))