Love Love Love Me Do

Hep berbaber dinliyoruz, hadbakalım dear okurum hadbakalım! -yaa diyorum ben size, kafkas balkan yunan gypsy böyle komple karışığım ben. hepisine deli oluyorum böyle bi muhteşemlik yok yaa. herneyse dinliyoruz efendim.-



*Geçen gün bir arkadaşım (16) 'yüzüp yüzüp kuyruğuna gelmek' deyimindeki 'yüzme' olayının deri yüzme olduğunu öğrendi. Oh mon dieu, çocuğun yüzünde bir aydınlık, bir aydınlık amanın yahu. Arkasında dans eden havariler, 'hoooo' diye vokal yapan keşişler, kafasındaki hale. Amanın yani. Aydınlandı çocuk.

*Layf iz layf.

*İki yazıdır Uganda diyorum da, ufaktan bir tırsmıyor değilim hani dear okurum. Bir durum olursa birbirimizi tanımıyoruz tamam mı.

*İkili üçlü ilişkiler projemizde -evet adı bu hallalllaaa. müdür öyle uygun gördü.- son düzlüğe geldik. Vatana millete hayırlı olsun.

*Şu sıra beklentisi içinde olduğum şeyler 'Hoca sözlülere 100 100 verse...' ayarında. Bir gerçek olursa var yaa.. Uhuuvv diyorum sana okurum canım. UHUVVVV.

*Yaptığım playlistteki özellikle sevdiğim şarkıları en az üç defa dinlemeden sıradakine geçemiyorum. -listede sadece çok sevdiğim şarkılar varsa bitiş çizgisini göremiyoruz. zırt pırt 'şunu bi daha dinleyeyim yeaaa' diyorum çünkü.-

*John Travolta da tipsiz adam halbuse.

*Yeşil gözün de mavi göze yakın bir gideri olduğunu tespit ettim geçenlerde. Ama o muhteşemsonik yeşil gözleri olan çocuk tam bir embesil çıkınca vazgeçtim. -off bu olay var ya.. tam bi hayal kırıklığı. sen o kadar yakışıklı çocuk git.. hofff yaa.. talihsiz beyanat resmen, içim yanıyo içim. neyse bundan bir yazı çıkarırım ben, burada heba etmeyeyim. devir ekonomi devri.-

*Sinema okulları niçün bu kadar pahalı anlamıyorum. Yani çıkışta -dizginlenemeyen şiddetin okul çıkışına çağrısı gibi oldu ama onu kast etmiyorum şu anda.- bir Truffaut oluşumuzu garanti ediyorsunuz sanıyordum, geçen sordum yokmuş öyle bir şey. E ne ayaksınız o zaman siz?

*97liler, evladım çok afedersiniz de salak mısınız ya siz? Salak mısınız doğru söyleyin çocuğum. Hayır geçenlerde sizden bir grup okuldaki banklara çöreklenmiş teneffüste. Bildiğin çöreklenmiş çünkü, oturmamış. Öyle oturulmaz, oramızla oturmuyoruz biz. Dedim ne yapıyor ya bunlar böyle, ne biçim oturuyorlar. Meğersem biraz yüksek sesle söylemişim bunu ben. Duyan 97liler popolarıyla oturmak yerine.. GÖMLEKLERİNİN YAKALARINI DÜZELTTİLER. Yavrucum evlatcım bir daha soruyorum, siz salak mısınız? Aklınızı başınıza toplayın rica edicem. Haydi bunu sineye çektim diyelim, 'Telefonunu ver o zaman bana, ben seni ararım." diyerek ad aktarması yaptığım 97li niye telefonunu elime tutuşturdu? NİYE?
GDO mu yedirdiiler evladım size? Nesil git gide bozuluyor dedilerdi de inanmadımdı. Doğruymuş. Tüm bunların üstüne bugün Yoko Ono'nun gayet de iyi biri olduğunu söyleyip, Teoman'ın müziği bırakmasının mantıklı olduğunu savunan akranınız ayar etti beni. Bozulmuşsunuz evladım siz.
Tedavülden kalkmanız lazım ha artık. ÇOK OLUYORSUNUZ ÇÜNKÜ SİZ. BİR BÜYÜĞÜN YANINDA BÖYLE TERBİYESİZCE ŞEYLER SÖYLENMEZ. BİR BÜYÜK BÖYLESİNE SİNİRLENDİRİLMEZ. ADAM OLUN.

*Sirtaki yapasım var şu anda.

*Tanımadığım numaralar arayınca o çağrıya cevap vermem. Bu konuda da çok ama çok inatçıyım. Yemekteyken biri 8 defa aradı ve açmadım. Yine olsa yine açmam. Mesaj atsın okurum. Ama bizzat numaramı vermediğim insanın telefonunu açmam. Manyağım çünkü. Açmam arkadaşım yaa.

*Pipo istiyorum.

*Tırnaklarım kestikten sonra acıyor yahu.

*Dedikoduyu bırakmaya karar verdim. Nalet şey nasıl kanıma işlemiş öyle. Öksürsem dedikodu çıkıyor ağzımdan. Ne pis bir insan oldum böyle yarabbi.

*Bana trip atan maceracı. Ağzının yerini değiştiririm senin. Şu hayatta en katlanamadığım şey bana trip atılması. Öyle iğneli laflar, ucuz ucuz sataşmalar. Kızmakta haklı olabilirsin, ama trip atmakta asla haklı olamazsın. Çok pis bozarım seni. Gerçekten. Bil diye söylüyorum, tehdit filan değil yani. Öperim.

*Uff ne atarlandım ha. Ağır abla oldum adeta. Ama çok sinirleniyorum okurcum yaa böyle tiplere. Acayip sinirleniyorum yani. Bak elim ayağım titredi.

*Fransızcacı yokluğumu fırsat bilip fütür proş işlemiş. Selamlar.

*Bahar da geldi ciddi ciddi.

*Sevgilisinden ayrılacak arkadaş yardım istedi. Dedim aktörün arkasındaki ses olayım, ayrılma metnini yazayım. Tamam dedi. Uğraştım didindim de eserimi beğendiremedim.
"Ay bu In Love'ın frambuazlısını da pek severim. Hay bin kunduz, görüyor musun bitiverdi. Vallahi her şey bitiveriyor. Lost bitti mesela. Nasıl bitirecekler dedik dedik de, vakti gelince nasılını düşünmeden bitiriverdiler. Harry Potter bitti keza. Koskoca kış bitti mesela. Düşün, kış yani. Sen git onca ağacı soy, kar yağdır bizi maymuna çevir. Sonra da bit. O ihtişam, fısss diye sönüverdi. Bitti yani. Bitiyor çünkü her şey.
Bil bakalım başka ne bitti? :))))))) :))))))))) :))))))))) :))))) ehehe"
Hayır çok da güzel olmadı mı? Bence gayet güzeldi yani. Hah.

*Antivirüs programımın lisans süresi dolmak üzere. Çok gerginim çok.

*Odamın perdeleri değişti, bir ferahladım.

*Reosta dünyanın en güzel şeyi olabilir. Evet evet, dünyanın en güzel şeyi. -fazla ışıktan nefret ediyorum. loş olsun her yer. loploş. lomloş. lokloş losloş.-

*Fazla ışık asabiyet yapıyor bende.

*Erken kalkmak da asabiyet yapıyor bende.

*Çikolatayı çok seviyorum.

*Ece tuhaf bir isim. Şimdiye adar tanıdığım bütün Ece'ler tuhaftı.

*Gülten Dayıoğlu'nun Ece'li bir kitabı vardı ay ne kötü kitaptı o ya. Off çok fenaydı. Başka Gülten Dayıoğlu'na dokunamdım ben o kitap yüzünden. Of diyorum, çok kötüydü.

*Kız Kardeşimin Hikâyesi'nin filmi kitabından çok değişik mi?

*Çok sesli şeyleri çok seviyorum.

*Teoman'ın son albümünün bir şifresi olduğunu iddia edişim beni hasta ruhlu bir manyak yapmaz. Hiç de yapmaz efendim. İddia ediyorum albümde bir tuhaflık var. Hakikaten var.

*Teoman da nice zamandır ortalıklarda yok değil mi.

*Burada Teoman'dan yeterince bahsedersem tanışabileceğimize inanıyorum.

*Tırnaklarım acıyor.

*Rüyamda Rachmaninoff'u gördüm ama fonda Beatles'ın Love Me Do'su çalıyordu. Nasıl yorumlanır acaba?

*Simsiyah bir kedi istiyorum. Simmmsiyah, kadife gibi. Velvet çok muhteşem bir kelime değil mi? Kadifeye uyuyor gibi, ama uymuyor gibi de. Acayip güzel bir hissi var. Velvet. Söyledikçe söyleyesin gelmiyor, bir kere söylüyorsun ve çok güzle hissettiriyor. Ay iyice Feriştahland oldu bu madde.

*Kedimin adını Bertold koyabilirim. Ya da Franz. Bilemedim şu an.

*Bertold güzel bir isim aslında.

*Geçen gün -iyi ki geçen gün var yoksa zamanda kaybolacakmışım.- yine işsiz güçsüzüm, elimde çiçekle geziniyorum. Sen Ömer gel, dann diye 'Cherry blossom!!!!!!' de ve kaç. Çiçekten soğudum.

*Aynı Ömer fondotenle göz altı kapatıcısını da ayırt edebiliyor. Gayet de maskülen, hetero bir arkadaşımız. Korkutucu değil mi?

*Gecenin bu saatlerinde saçım harikulade görünüyor. Sabahları da medusa gibiyim, ne hoş ne hoş.

4 yorum:

Uykucu dedi ki...

'yüzüp yüzüp kuyruğuna gelmek'teki yüzmenin deriyi yüzme olduğunu ben (14) de şimdi öğrendim, böyle bir acayip oldum, o paragrafı 6 kez falan okudum, ben de bir aydınlandım, bir değiştim. artık eski ben değilim :D :P

ayrılma metnin acayip süper olmuş bence. losttan bağlamışsın olayı, kışa girmişsin. vuhuuu dedim okurken. :D

seni okumak çok eğlenceli, hem de çok rahatlatıcı, bir de kafa dağıtıcı. şu an tüm ödevlerin derdini, denemeleri falan unuttum. ohh dünya varmış, şarkı da güzelmiş. iyi ki varsın geveze! :)

Geveze dedi ki...

uykucuuuuuuumm özledim ben seni çook :(( sınav da yaklaştı, yazı yaz diye baskı da yapamıyorum :/

oh mon dieu. oh oh mon dieu. ne mutlu bana (16) ki kitleleri aydınlatıyorum :D
bu arada yazdığım bir şeyi 6 kere okuyan ilk ve tek insan sensin, ne kadar müteşekkir olduğumu anlatamam :* :* -gerçi ben bi 20şer kere okuyup da ne harika yazmışım diyorum ama o sayılmaz yani.-

diy mi yaa. alıştıra alıştıra söyleme olayına yeni bir boyut getirdim de vefasız arkadaşım beğenmedi. hah.


ay yanaklarından öpme bahanesiyle kocaman ısırıklar alırım senin.
teşekkür ederim uykucummm :))
sen de iyi ki varsın :)

p.s. bu arada ödev veren hasta ruhlu öğretmenlerine de selamlarımı ilet. aşiretiz olm biz, çok fena yaparız yani. -yalan. ama olsun belki gözleri korkar, bizli konuştum çünkü. olamaz mı? olur.-

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

loploş. lomloş. lokloş losloş... :D
ozlemisim cazirtilarini. yasasin bahar, yasasin geveze, yasasin bartolomeo...

Geveze dedi ki...

loş sıfatını güçlendirecek bir ön ekimiz olmaması beni derinden yaralıyor :D
ben de yorumlarını özlemişim tobicimmm :)
yaşasın ya, çiçekler böcekler kelebekler uçuşsunnnn *-*