So Tell The Girls That I am Back in Town!!

Dünyanın en hayırsız blog yazarı geri döndü efendim. Hasret dolu bekleyiş sona erebilir ehe.



-bu videoya afganistan üzerinden ulaştım. ciddiyim.-

Neden ortalarda yoktum, neden yazmıyordum, aman danrım neler oluyordu?
YGS'ye hazırlanıyordum. İğrençti. Son 8 ayda 8 yıl yaşlanmış gibiyim.

Bir de bir efladım, bir yavrum, bir oğluşum oldu size bahsetmediğim. -doğurdum.-
"Kak kız ders çalış, kapatıyom bunu ben."
Agresif bir Angaralı <3 br="">İsmi Efsanevi Norveç Kralı Olaf olacaktı, ananeciğim 'Yulaf' olarak anladığı ve bu fikre bayıldığı için -ve dahi Efsanevi Norveç Kralı Olaf çok uzun olduğu için- Yulaf oldu. Yakında buralar maceralarıyla dolar, kendinizi hazırlayın...

4 yorum:

deeptone dedi ki...

hadi başarılar sınavında :) yulaf da pek güzelmiş ama :)

susakagizli dedi ki...

nasıl ulaşırız sana :P

Geveze dedi ki...

deeptone, teşekkürler!

Geveze dedi ki...

susakagizli,
naberbusbus@gmail.com

MAILİNİ BEKLİYORUM ^-^