Laf Olsun Torba Dolsun Efendim.

AY SİZİ ÇOK ÖZLEDİM BEN. HEPİNİZİ ÖPMEK İSTİYORUM, AMA HEPİNİZİ. DİZLİN Bİ' SIRAYA. DİZİLİN Bİ. HAH. SAĞDAN BAŞLIYORUM. ŞLOP. ŞLIP. (ve herkesi öptü.)

*Bi tatil yapayım dedim, üç günlüğüne ülkeden ayrılmamı fırsat bilen manyak insanlar neler yapmışlar yaa. Neler neler yapmışlar yaa. ÇOK AYIP.
Misal -ortama bir anadolu samimiyeti getiren kelimelerden biri: misal. şimdiye kadar hiç kullanmamıştım, kemçük jön türk ağzıma daha çok mesela ya da örneğin yakışıyor üstünüze afiyet de. bir deneyeyim dedim, çok beğendim. olmuş mu? bence olmuş. artık kullanırım ben bunu. misal.- 'sinema emekçisi', feministlere 'Çirkinsiniz boolum ohohohohohoho.' diye diklenen, steadycam'e 'el kamerası değil de öteki' diyen, tiyatro oyuncularına 'Baaarıyonuz ya siz şimdi. Hah. İşte o duygular hep ölüyo siz bağırınca. Ah-hah-hah-ha. Evet. Tiyatroyu bu yüzden sevmiyorum ben. Bağırmayın tamam mı? Kafam ağrıyo çünkü.' diyerek hayatlarının facepalm'ını yaptırtan, Türkiye'nin en zeki, ama öyle böyle değil en zeki, çok acayip zeki, das überzeki, güzellik abidesi kadını Hülya Avşar'ı gidip Altın Portakal'a jüri başkanı seçmişler.
Her konu hakkında lafın üstüne laf söylemek kimliğimin bir parçası olduğundan, pek tabii buna da itiraz ederim. Ama neticede Altın Portakal'dan bahsediyoruz, senelerdir düzenlenmesine rağmen ciddiye alınmayan ve bir yerlere gelememiş, -ciciii, çok cicii- ulusal film festivalimiz. O yüzden çenemi yormak istemiyorum.

Bu seçimi doğru, başarılı vesaire bulanlara lafım yok. Ama hayatımın erkeklerinden Rutkay Aziz, şaşırttınız beni. Gerçi ayıp olmasın diye 'he' dediğinizi düşünüyorum ben ama, yine de içim bi şey oldu bilesiniz. -Rutkay Aziz'im de çok taktı şimdi benim içimin şey olmasına. yaa, tabii.-
Ama eleştiren, beğenmeyenlere 'snob entel' diyenlere çok lafım var. Allallaaaa snob neymiş bi defa, SNOB NEYMİŞ?! BANA ÇEŞİT LAF SÖYLMEYİN ÖYLE, ADAM GİBİ ZÜPPE DİYİN, UKALA DİYİN. SNOB NEYMİŞ?!!!!


*Almanlar o kadar da soğuk değilmiş, yaşadım gördüm. Havaalanında pasaportuma 'GİRDİ' mührü -o şeye girdi mührü demek beni inanılmaz eğlendiriyor. orijinal adını öğrenmeyi de, kullanmayı da reddediyorum. ay lav girdi mührü.- basan amca mesela, turistlerin vatana adım attığı ilk dakikalarda bu önyargıyı yerle bir etmeye çok kararlıydı. Öyle ki, aramızda şu diyalog geçti:
-Are you alone? *çok ciddi yüz ifadesi*
-Huh? Me? No, I am not. *şaşkınlık.*
-Hmm, with who are you? *ciddiyet over 9000!*
-I'm with my ma and her bbfs. *şaşkınlık. hayır pasaporta bakarak üç günlük ömrüm kaldığını keşfetti de söyleyecek birini mi arıyor, diye düşünmedim değil.*
-Hmmm, zoooo, you are a tourist? *hala çok ciddi surat* -bravo kaptan obvious!-
-Yes, yes I am. *'allallaa' yüz ifadesi.*
-How long will you stay here? *çok ciddi. ohaaa çok ciddi.*
-Eeerrr, I don't know. For about a week or more, two weeks tops. *'anam mülteci sandı. vallaha mülteci sandı.' yüz ifadesi*
-No no, I zaid how long will you stay here? *taaane taaane sorar, çok ciddi.*
-I said a week, for about a week! *hayır aksanım acayiptir ama o kadar da değil yaa. değil yani. ama ufaktan tırsıyorum burada.*
-Oh, A WEEK. *nihayet idrak eder.* Zoo, why did you come here? *hâlâ insani olamayacak bir ciddiyette.*
-I am a tourist. *'hayır ne gerek var' yüz ifadesi*
-But why did you come here? *ciddi. oluuum çok ciddi?*
-I will travel?? *kaçakçı sandı. vallaha kaçakçı sandı. hemen uçağa geri göndericek. off yeşil pasaportum var ama benim. kaçakçı değilim yaa, valla.*
-Nooo, nooo, for what did you come here? *ciddiyetin dibi.*
-Eeeeeer, huh, mmm, I am on my holiday? *'herhalde bunu kast etmiştir, diye gökten gelen ilham. hayır for what'tan tatil için mi'yi çıkarışım bir iletişim gurusu olduğumu gösterir.' yüz ifadesi*
-Oh, yez. Which holiday? *'ben zaten anlamıştım, aynı kaynım' ciddiyeti*
-Summer holiday? Vacation? *'ne diyem mahmut mu diyem' yüz ifadesi*
-Noo noo, what holiday? *ciddiyet yeniden*
-Do you have to ask all these questions? I don't get the point. Just stamp it and let me go. *'olm derdin ne lan' yüz ifadesi.*
-Okay okay, where will you ztay? *işimi ciddiye alırım yüz ifadesi*
-Huh???? *aksanı burada tavan yaptıüı için hiçbir şey anlamadım, 'dumur' yüz ifadesi.* -derken benim on saniyede işimin bitmesi gereken yerde kırk dakika mahsur kalmam annemin arkadaşlarından birinin dikkatini çeker ve yan taraftan 'At a hotel.' diyerek hızır gibi yetişir. ciddi adam yine sorar, yer ayırttınız mı diye. annemin arkadaşı haklı olarak sinirli bir tonda 'YES.' der, adam susup pasaportuma 'girdi' basar.-
-I just like tourists. *'baş ucumdaki çekmecede turistlerin sağ serçe parmaklarından kurduğum bir turşum var.' tonlamasıyla söyler*
-Ehemhem. *korkuyor gibiyim*
-Have a nice holiday. *gülümsemeye çalışır ama kalp ritmi bozulmuş gibi kasılır.*
-Thanks. *ÖDÜM PATLADI*

Bir an ülkeye alınmayacağım sandım. Amca Interpol'den sandım. Pasaportumda bir yanlışlık var sandım. Kaçakçı sandılar sandım. Çok korkutucuydu. Sonra annemler güldüler ve amcanın muhabbet kurmaya çalıştığını söylediler. Ama ben çok korktum. Öyle böyle değil, çok korktum.


*'Yaani sen bilirsin.' cümlesindeki samimiyetsizlik çok fena bir şey.

*Bir adam hayal edin. Hiç yalan söylememesine rağmen güvenilmez biri. Korktunuz mu? Ben korktum.

*Bir şeye alerjim çıktı. Ne olduğunu bilmiyoruz ama vücudumun çeşitli yerlerinde -alnım, göbeğim, boynum, kollarımın içleri- pitik pitik kırmızı kabarcıklar vasıtasıyla benimle iletişime geçmeye çalıştığından emin gibiyiz. -son birkaç gündür azalıyor, gidici sanki.-

*Annem beni severken ısırdı. Bayaa, kolumdan haarrt diye ısırdı. Bunu yasaklayan bir kanun istiyorum.

*Annem demişken, yeni gözde dizisi Sultan. Birinci bölümünden itibaren indirmemi buyurdu. Bilgisayarı televizyona bağlayıp izleyecekmişiz.
Nerden bulurum bilen varsa, bir de bildirirse kocama öperim. Öpücük manyaa yaparım.

*Ananem kendi evinde tatilde. Çok özlüyorum yaa. -varlığı hor yokluğu zor yemnederim.-

*İşler Güçler izlerken olayların muhteşemliği karşısında gözlerim doluyor. Ve Ahmet Kural'ın muhteşemliği.... Öhm ne diyorduk? İşler Güçler izleyin tamam mı.

*Bazen boş bulunup 'Let's go to the mall.' diye mırıldanıyorum, kimse beni anlamıyor. Hayır, avm'ye gitmek istemiyorum; şarkı söylüyorum!

*Depresyon aylarım geldiğine göre gidip saçlarıma çok fena şeyler yapmalıyım.

*Rock A'ya gidecek var mı içinizde ciğerler? Varsa bana haber etse, birbirimizi bulsak filan. Ne güzel olurdu değil mi? Evet!

*Risk mi Büyük Risk mi öyle bir yarışma var ya hani. Keşke olmasa.

*Rock A'ya gideceklere selam ederim.

*Geceleri Skype'ta saçmalamak. Sevdirdin ha.

*Warcraft oynadığımı öğrenince kalp krizi geçirmeyen bir erkek istiyorum. Ya da şaşkınlıktan iki ton açılmayan. Çok şey mi istiyorum?

*Teoman bugünün Cumhuriyet Gazetesi'ne röportaj vermiş. Müziğe geri dönmeyecekmiş, hayatındaki yaratım sürecini bitirmiş, şarkı filan yazmıyormuş, tüple dalıyormuş.
TÜRKİYE'DE NERDE TÜPLE DALINIR ACİL YARDIM PLSSS.



Çok acayip gezi yazısıyla geliyorum, sonra taslaklarda toz tutmuş sinema yazım var. Bekleyin. Hepinizi çok seviyorum. -şu sıra yönlendiremediğim bir sevgi var içimde. kelebekler gibiyim.-

4 yorum:

demguzar dedi ki...

Geveze seni mimledim =)
Ayrıca pek bir oblomov çıktın ama hani tema değişecekti?

Geveze dedi ki...

aaa yaa var ya tam da böyle kıskanmıştım herkes birbirini mimliyo beni mimleyen yok diye :D ahah çok hasetim, bildiğin gibi değil :D
teşekkür ederimm, hemen yazayım ki ben onu *-*

yaa ilk önce yine londra manyaa bi şey yapmıştım sonra beğenmedim, nerd bi şey yaptım. oldu gibi, internetimin sapıtmadığı bi zamanda kodu gömücem. eheh. vurucam kırbacı gibi oldu.

demguzar dedi ki...

aa sen mi yapıyorsun temalarını. html kod yazmayı biliyor musun? çok özendim şimdi, öyleyse eğer =) aradığım gibi bir tema bulamayınca ben de el atmıştım da yarım bıraktım istediğim gibi bir öğretici kaynak bulamadığım için.

Geveze dedi ki...

ben de aynı sebepten öğrenmiştim kod yazmayı eheh :D
yaa boş vaktim çok, hadi dedim html kodunu öğrenivereyim. kod sistemleri içinde muhtemelen en kolayıdır, ben bile öğrenebildim yani :D

yaa internette aslında öğretmeye çok hevesli bissürü site var ama ben gidip kitap aldımdı. d&r'ın hobi filan bölümünü tavsiye ederim, çokoş kaynaklar var :)